FRANCE: Beer boom in France | Progresiv

In contrast to other European countries, beer sales have risen by 6% in France during the past year. Figures from IRI for supermarkets and hypermarkets in the 12 months to 16th August show overall volume up 5.6% and overall value up 6.2% to 2,280 million euros. FRANCE: Beer boom in France

Within these totals, the breakdown reveals some far higher growth, but also some contraction no alcohol beer up 37% to 40 million euros, speciality beer up 11% to 1,070 million euros, panachés up 5% to 36 million euros, special beer up 5% to 740 million euros and deluxe beer down 6% to 390 million euros.

The surge in no alcohol beer is attributed substantially to the launch of Kronenbourg’s Tourtel Twist, which captured a 27% share in just 9 months.

Speciality beers now include as many as 700 craft brewers. (www.foodbev.com)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...