Ferrero aims to acquire Belgian Delacre | Progresiv

Italian media report that Italian group Ferrero tabled a bid for Belgian cookie producer Delacre, Turkish Yildiz Holding's property since 2014. Through one of its subsidiaries, Ferrero allegedly offered to buy Delacre, according to Italian paper La Stampa. "This is an opportunity to explore an interesting market, one that Ferrero has not entered yet and that presents a significant growth potential", an internal report allegedly says, claims the paper. Ferrero aims to acquire Belgian Delacre

Delacre, founded in 1872, has been baking cookies since 1891, currently on sale in more than 30 countries. British group United Biscuits acquired it in 1998 and sold it to Yildiz Holding in November 2014. The Turkish company has another Belgian asset, praline manufacturer Godiva.

Ferrero is known for its Tic Tac, Mon Chéri, Kinder and Nutella brands, with a 9.54 billion euro turnover in its past fiscal year. (www.retaildetail.eu)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...