Ferenc Szecskó, the new General Director of FrieslandCampina Romania | Progresiv

Starting November, Ferenc Szecskó has taken over the position of Managing Director of FrieslandCampina Romania, after his predecessor, Cornel Caramizaru, was promoted this fall to General Director of the FrieslandCampina branches in Spain and Portugal. Ferenc Szecskó, the new General Director of FrieslandCampina Romania

Ferenc Szecskó has nine years of experience in FrieslandCampina and a multi-disciplinary experience of over 25 years in the retail industry. He has held various management positions in companies such as L'Oreal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.

"I am starting my trip at FrieslandCampina Romania after a record year and I am proud to be part of such a strong team. As I look at the company's results over the years and see the performance of its most famous brand, Napolact, I am honored by this appointment and the confidence that FrieslandCampina has in my experience", said Ferenc Szecskó, Managing Director Director FrieslandCampina Romania.

FrieslandCampina Romania is part of the Dutch company Royal FrieslandCampina, an organization that ranks among the world's largest dairy producers. The producer is present on the local market with the brands Napolact, Frico, Milli, Oke and Dots and offers a wide range of products: consumption milk, yogurt, cheese, butter and milk-based snacks. The company ended 2018 with a turnover of 416.85 million lei, up by 8% compared to the previous year and a net profit of 12.28 million lei.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...