Farmec sărbătoreşte ziua naţională printr-o campanie promoţională | Progresiv
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează cu ocazia zilei naţionale a României campania promoţională „Paşaport Gerovital”, care se va desfăşura în perioada 1-3 decembrie. Prin această iniţiativă românii le pot face cadou rudelor sau prietenilor din străinătate produse 100% românești, beneficiind de transport gratuit, atât pentru comenzile efectuate din România, cât și pentru cele externe.
Farmec a pregătit cu această ocazie produse în ediție limitată, casete cadou, dar și cele mai recent lansate game: Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma+.
Cei care doresc să ofere un cadou românesc trebuie să acceseze link-ul http://www.farmec.ro/pasaport-gerovital.html. În cazul în care adresa poștală a destinatarului nu este cunoscută, Farmec pune la dispoziție un sistem prin care se poate trimite un mesaj pe adresa de e-mail a acestuia, urmând ca răspunsul cu adresa de livrare să ajungă automat la adresa de e-mail a persoanei care dorește să expedieze produsele.
Transportul gratuit este disponibil în România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembrug, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.