Farmec sărbătoreşte ziua naţională printr-o campanie promoţională | Progresiv

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează cu ocazia zilei naţionale a României campania promoţională  „Paşaport Gerovital”, care se va desfăşura în perioada 1-3 decembrie. Prin această iniţiativă românii le pot face cadou rudelor sau prietenilor din străinătate produse 100% românești, beneficiind de transport gratuit, atât pentru comenzile efectuate din România, cât și pentru cele externe. Farmec sărbătoreşte ziua naţională printr-o campanie promoţională

Farmec a pregătit cu această ocazie produse în ediție limitată, casete cadou, dar și cele mai recent lansate game: Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma+.
Cei care doresc să ofere un cadou românesc trebuie să acceseze link-ul http://www.farmec.ro/pasaport-gerovital.html. În cazul în care adresa poștală a destinatarului nu este cunoscută, Farmec pune la dispoziție un sistem prin care se poate trimite un mesaj pe adresa de e-mail a acestuia, urmând ca răspunsul cu adresa de livrare să ajungă automat la adresa de e-mail a persoanei care dorește să expedieze produsele.

Transportul gratuit este disponibil în România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembrug, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...