Farmec lanseaza prima gama de produse dermatocosmetice din portofoliu | Progresiv

Farmec a lansat Gerovital H3 Derma+ Prof. Dr. Ana Aslan, prima gama de produse dermatocosmetice din portofoliul companiei. Conceputa in colaborare cu specialisti din domeniul sanatatii pentru a raspunde diferitelor tipuri de probleme ale pielii si parului, noua gama poarta emblema Pharmaceutical Concept si va fi comercializata exclusiv in farmacii. Farmec lanseaza prima gama de produse dermatocosmetice din portofoliu

 Gerovital H3 Derma+ Prof. Dr. Ana Aslan este destinata tratarii sau accelerarii procesului de vindecare a anumitor afectiuni ale pielii precum: acnee, piele iritata, lezata, uscata, atopica sau scalp cu diverse probleme.

„S-a lucrat aproximativ 3 ani pentru lansarea Gerovital H3 Derma+ Prof. Dr. Ana Aslan, prima game de produse dermatocosmetice din portofoliul companiei. Prin aceasta gama abordam segmentul farmaceutic, produsele fiind comercializate exclusiv in farmacii. In acest moment, 17% din cifra de afaceri reprezinta produsele vandute in acest segment si ne propunem sa crestem. Ne asteptam la vanzari de 1 milion de euro in urmatorii doi ani pentru gama Gerovital H3 Derma+”, a declarat Ioana Borza Marketing Manager Farmec. 

Gama Gerovital H3 Derma+ Prof. Dr. Ana Aslan este alcatuita din 15 produse menite sa contribuie la tratarea diferitelor probleme ale pielii si parului. Noile produse contin ingredientele active performante si raspund nevoilor consumatorilor la cel mai inalt nivel, avand formule hipoalergenice, testate sub control dermatologic, fara parabeni sau alte substante sensibilizante.

Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator de cosmetice din Romania, produsele Farmec fiind prezente in peste 30 de tari din intreaga lume. In prima jumatate a anului in curs, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 75,2 mil. lei, in crestere cu 6,13% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...