Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea feţei | Progresiv

Farmec a lansat linia de produse Gerovital H3 Evolution Perfect Look pentru îngrijirea feţei. Produsele sunt special concepute pentru a masca optic ridurile fine, porii dilatați sau micile imperfecțiuni. Noua gamă Gerovital H3 Evolution Perfect Look cuprinde trei produse: lapte demachiant instant, crema blurare riduri şi crema luminozitate şi hidratare. Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea feţei

Laptele demachiant instant are rolul de a îndepărta rapid machiajul waterproof și impuritățile care agresează zilnic tenul. Vitaminele A și E conținute protejează fibrele de colagen și elastină, iar mineralele Sepitonic M3 stimulează metabolismul celular. Tenul devine radiant, catifelat și plin de vitalitate.

Crema blurare riduri se bazează pe o formulă revoluționară, cu efect de „soft focus” pe suprafața pielii. Ingredientele inovatoare din componența cremei au capacitatea de a modifica modul de acțiune al razelor de soare, împrăștiind atât lumina reflecatată la suprafața pielii, cât și cea transmisă de piele. 

Crema luminozitate și hidratare este o cremă de zi pentru hidratarea tenului, pentru netezirea ridurilor și pentru obținerea unui efect optic de iluminare a feței. Principalele ingrediente conținute sunt Aquaxylul, complexul Sepilift și vitaminele A și E, acestea având  rolul de a oferi pielii hidratarea necesară, protecția fibrelor de colagen și elastină, dar și un efect optic de iluminare și de lift.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.
 

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...