Farmec invested 50,000 euros in the second Gerovital store opened in franchise | Progresiv

Farmec, the largest Romanian cosmetics producer, continues the company's expansion strategy by opening a new Gerovital store in the franchise system, six months after the official launch of the project. Farmec invested 50,000 euros in the second Gerovital store opened in franchise

With an area of ​​36 square meters, the Gerovital store is located in the Vivo Pitesti commercial center, located on Calea București no. 36. The total amount invested in the design and development of the new space is 50,000 euros, which includes the franchise tax. The new space complements the chain of 28 currently owned locations.

"We are pleased that the franchise system, launched in June this year, is a real interest for those who are or want to become entrepreneurs and want to invest in a 100% Romanian business", said Mircea Turdean, General Director of Farmec.

The first Gerovital store in the franchise was opened in June in Bacau, following a similar investment.

In December 2019, Farmec's chain of brand stores comprises 8 Farmec stores, located in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures and Timisoara, 20 Gerovital stores located in Cluj-Napoca, Bucharest, Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea, Sibiu and Ramnicu Valcea and 2 Gerovital stores opened through the franchise system, in Bacau and Pitesti.

In 2018 Farmec posted a turnover of 236.5 million lei and a net profit of 9.21 million lei, according to the latest financial data provided by the Ministry of Finance.

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...