Farmec a deschis in Salonic primul magazin de brand din afara Romaniei | Progresiv
Farmec deschide primul magazin de brand din Grecia, in Salonic, principalul oras din regiunea greaca Macedonia. Intrarea pe piata elena se face prin intermediul unui partener local, firma G2D SPC. Magazinul pastreaza conceptul centrului modern inaugurat in octombrie 2013 la Cluj-Napoca, iar reprezentantii producatorului clujean spun ca in viitor urmeaza sa mai inaugureze astfel de magazine si in alte localitati importante din Grecia.
„Produsele Farmec sunt apreciate in randul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oras ca marime din Grecia, un centru universitar important si fosta Capitala Europeana a Culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne determina sa credem ca orasul Salonic este foarte potrivit pentru a gazdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din Grecia”, a spus Mircea Turdean, Directorul General Farmec.
Vizitatorii pot regasi pe rafturile noului magazin marcile Farmec, printre care gamele nou-lansate Gerovital H3 Classic si Gerovital H3 Retinol, Gerovital H3 Evolution, Aslavital Mineralactiv si Aslavital Lift Instant, Gerovital Plant, Gerovital Plant Tratament, etc. Produsele Farmec sunt prezente pe piata elena si in SPA-urile anumitor hoteluri, precum cel al Hotelului Porto Carras 5* din Halkidiki, unde sunt folosite in cadrul tratamentelor de infrumusetare oferite clientilor.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice. Acesta detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile vecine.
Vrei sa stii mai multe despre strategia producatorului clujean pentru divizia de retail? Citeste si articolul "Magazinul de brand, mai mult decat un exercitiu de imagine".





