Farmec deschide la Katerini al doilea magazin de brand din Grecia | Progresiv

Partenerul elen al producătorului român de cosmetice Farmec, firma G2D SPC, a inaugurat miercuri, 17 septembrie, al doilea magazin de brand Farmec din Grecia în oraşul Katerini. Deschiderea a avut loc la numai o lună de la inaugurarea primului centru comercial Farmec din acestă ţară. Farmec deschide la Katerini al doilea magazin de brand din Grecia

Noul magazin este amplasat în centrul oraşului, într-o zonă intens circulată pietonal şi păstrează conceptul unitar şi modern al tuturor magazinelor de brand Farmec. ”Produsele noastre sunt populare în rândul consumatorilor greci. Magazinul din Katerini găzduieşte pe rafturile sale cele mai noi game din portofoliul Farmec, dar şi alte branduri consacrate ale companiei”, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Primul magazin de brand Farmec din afara ţării este situat în Sharjah, Emiratele Unite Arabe şi a fost deschis în 2003. De asemenea, Farmec deţine din 2013 un magazin de brand şi în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin; tot aici funcţioneaza şi un salon cosmetic unde consumatoarele beneficiază de tratamente de înfrumuseţare cu produse Farmec. În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu Mureş.

În prima jumătate a anului în curs, Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de 75,2 mil. lei, în creştere cu 6,13% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările au fost impulsionate în mare măsura de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game deja existente.

Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Tailanda, Liban, Iordania, Kuwait, Emiratele Arabe Unite, Coreea de Sud, SUA.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...