Fabrica de la Țaga se redeschide la sfârşitul lui noiembrie | Progresiv

Fabrica de brânzeturi de la Ţaga, din judeţul Cluj, închisă de FrieslandCampina România în vara anului trecut, va fi redeschisă la sfârşitul lunii noiembrie, urmând să fie operată de firma AgroTransilvania Cluster. Fabrica de la Țaga se redeschide la sfârşitul lui noiembrie

„AgroTransilvania Cluster și FrieslandCampina România anunță încheierea procedurilor de reautorizare și reabilitare a fabricii de brânzeturi de la Țaga, în vederea reluării producției.

Redeschiderea acestei unități de producție a fost posibilă în urma acordului semnat pe 29 august 2014 de FrieslandCampina România și Fabrica de Brânzeturi Transilvania, care s-a născut din asocierea dintre AgroTransilvania Cluster și Cooperativa Agricolă Someș Arieș”, se arată într-un comunicat.

Acordul prevede producția Brânzei de Năsal, sub brandul Napolact, dar și a altor tipuri de brânzeturi, sub brandurile proprii ale AgroTransilvania Cluster. Fabrica de brânză și grota de la Țaga, precum și brandul Năsal, au fost cedate temporar spre exploatare Fabricii de Brânzeturi Transilvania.

“Redeschiderea fabricii reprezintă răspunsul companiei noastre la mesajele consumatorilor și ale membrilor comunității locale, care și-au dorit să consume, în continuare, Brânza de Năsal”, a declarat Cornel Cărămizaru, Director de Vânzări FrieslandCampina România.

Fabrica de brânză din comuna Țaga este deținută de compania FrieslandCampina România și se află în conservare de la 1 iunie 2013.

Fabrica de Brânzeturi Transilvania a fost înființată de AgroTransilvania Cluster, asociat majoritar, în parteneriat cu Cooperativa Agricolă Someș Arieș. AgroTransilvania Cluster este o structură formată din agenți economici, entități de cercetare, instituții și catalizatori ai sectorului agroindustrial transilvănean.

Cooperativa Agricolă Someș Arieș este formată din peste 50 de ferme, care cresc împreună peste 2.000 de vaci de lapte.

FrieslandCampina România este parte a grupului olandez FrieslandCampina, specializat în fabricarea produselor lactate. Compania etet prezentă pe piaţa din România cu brandurile Napolact, Milli, Oke, Campina şi Dots. În anul 2013, FrieslandCampina România a înregistrat o cifră de afaceri de 361 milioane lei.

roboti industriali MiR sectorul food & beverages automatizare depozit paul olariu. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Paul Olariu, MiR: Observăm interes pentru roboții capabili să ridice 1,2 tone
Companiile de producție din zona de alimente și băuturi (food & beverages) sunt tot mai interesate de a lucra cu roboți care pot ridica...
Alex Slujitoru si Emanuel Bondalici Reff Asociatii
O nouă amnistie fiscală pentru persoane fizice și juridice. Ce datorii se șterg și în ce condiții? 
Contribuabilii români, persoane fizice și juridice, cu restanțe la plata obligațiilor către stat pot beneficia de o nouă amnistie fiscală,...
Glovo Back to School
Glovo: Românii au comandat cu 75% mai multe rechizite școlare față de 2023
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a înregistrat o creștere a comenzilor de rechizite de 75% prin...
Strămoșia băcănie Suceava
Strămoșia, băcănia care îmbracă tradiționalul în haine moderne
Imaginați-vă un loc în care se întâlnesc produse alimentare „curate”, tradițiile din Bucovina și transpa­rența pe care o căutăm cu...