EUROPE: More than half of Europeans shop online | Progresiv

The bureau for European statistics, Eurostat, shows that more than half of all Europeans in the age bracket of 16 to 74 shops online, up from about 30 % in 2007. EUROPE: More than half of Europeans shop online

Ever since 2007, the number of shoppers has increased to 53 %, which means Europe has met its own goal of having at least one in two Europeans shop online by the end of the year. Particularly clothing and sporting equipment are bought online: 60 % of online shoppers occasionally buys something in these particular branches. Travel (52 %), household appliances (41 %), event tickets (37 %) and books (33 %) are also popular with online shoppers.

Brits are the biggest online shoppers: more than 80 % of Brits buys something online. Germany and Denmark are the other two in the top three. The Netherlands rank 7th with about 70 %, while Belgium is merely 12th. At the bottom of the European class are Italy, Cyprus, Bulgaria and Romania. (www.retaildetail.eu)

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...