Doncafé lansează două produse noi, în ediţie limitată | Progresiv
Doncafé a lansat pe piaţă două produse noi în ediţie specială, de iarnă: Doncafé Selected Ciocolată și Doncafé Selected Scorțișoară. Cele două sortimente pot fi achiziţionate din toate marile lanţuri de magazine din ţară.
Odată cu noile produse, Doncafé a lansat şi o aplicaţie pentru Facebook care să le ajute pe femei în pregătirile de sărbători. Astfel, utilizatoarele vor putea înregistra în fiecare zi câte un moment dedicat pregătirilor (reţete, fotografii cu decoraţiuni) şi vor fi răsplătite garantat cu un cadou Doncafé.
De asemenea, cumpărătorii din marile lanţuri de retail din ţară vor fi recompensaţi la achiziționarea unui pachet de Doncafe Selected 250g și a unui pachet de cafea în ediție specială cu premii pe loc constând în vouchere de cumpărături, pachete de cafea Doncafé Selected sau pliculețe de cafea instant Doncafé Elita.
Strauss este cel mai mare procesator de cafea din România şi al doilea mare jucător pe piaţa de profil, după Mondelez. Acesta deţine un sfert din piaţa cafelei prăjite din România şi o cotă de circa 20% din piaţa cafelei instant, potrivit datelor Nielsen citate în raportul financiar Strauss pe anul 2013.
Producătorul israelian operează pe piaţa locală cu brandurile Doncafé, Fort şi Totti Café Espresso, iar în februarie 2014 a achiziţionat brandul de cafea instant Amigo de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel, pentru suma de 20 de milioane de dolari.





