Delhaize Romania si Indonesia, 27,3% crestere a veniturilor in 2009 | Progresiv

Veniturile Mega Image Romania si Indonezia au ajuns, in 2009, la 233 milioane de euro, reprezentand o crestere de 27,3% fata de 2008, la rate de schimb constante, se arata in raportul financiar al retailerului belgian. Cresterea se datoreaza mai ales expansiunii retelei din Romania, care a achizitionat La Fourmi, in 2008, si Prodas, in 2009, si inflatiei din retail. Delhaize Romania si Indonesia, 27,3% crestere a veniturilor in 2009

De asemenea, Romania a experimentat si o pierdere operationala de un milion de euro, fata de un profit operational de trei milioane de euro in 2008, ca urmare a crizei economice, cresterii cheltuielilor de personal si deprecierilor.
In ultimul trimestru al anului trecut, veniturile Mega Image in cele doua tari au crescut cu 18,7% la rate de schimb constante.
Grupul Delhaize opereaza in Romania si Indonezia 117 supermarketuri, din care 51 in Romania si 66 in Indonezia si intentioneaza ca, in 2010, sa extinda reteaua cu 25-35 de magazine.
Per total, Grupul Delhaize a realizat anul trecut venituri de 19,9 miliarde de euro, reprezentand o crestere de 1,2% la rate de schimb constante. Pentru acest an, retailerul belgian se asteapta la o crestere a profitului operational intre 7% si 10% la rate de schimb constante.
 

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...