Danone lansează Activia de Băut cu Afine | Progresiv


Danone a lansat pe piaţă o nouă variantă de iaurt de băut, Activia de Băut cu afine. Noul Activia are la bază lapte proaspăt și fermentul Bifidus Actiregularis, oferind combinația optimă pentru a fi integrată într-o alimentație echilibrată: iaurt de băut sănătos și afine coapte. În plus, Activia de Băut cu Afine este o sursă de proteine, fermenți lactici activi și probiotice, contribuind la menținerea sau refacerea florei intestinale. Danone lansează Activia de Băut cu Afine

Activia de Băut cu Afine este disponibil într-un ambalaj practic de 320 de grame, fiind ușor de transportat și consumat, oricând și oriunde: în mașină, la serviciu, la cumpărături sau acasă, servit ca gustare sau ca desert ușor.

Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Produs în fabrica din București, Activia se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est. Gama Activia cuprinde în România produse variate pe gustul tuturor consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și o gamă de iaurturi dietetice cu fructe, cu 0% grăsime, conținut redus de zaharuri și îndulcitori.

Danone România face parte din grupul francez Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricarea de produse lactate proaspete şi locul 2 în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi al alimentaţiei pentru bebeluşi.

Cu o cifră de afaceri de 481 de miliaone de lei în anul 2013, Danone România are în prezent un portofoliu ce depăşeşte 80 de produse, principalele mărci fiind Activia, Danonino, Actimel, Danone Natural şi Oikos.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...