Danone anunta rezultatele financiare aferente anului 2009 | Progresiv

Vanzarile grupului Danone au crescut cu 5,5% in Q4 si cu 3,2% in anul financiar 2009, in contextul majorarii volumului de vanzari cu 8,9% in Q4 si cu 5,2% la nivelul lui 2009. Danone anunta rezultatele financiare aferente anului 2009

Vanzarile centralizate raportate de Danone au scazut cu 1,6% la 14,982 milioane euro in 2009, in timp ce vanzarile comparabile au crescut cu 3,2%. Majorarea vanzarilor comparabile a fost influentata de cresterea cu 5,2% a volumului dar si de diminuarea cu 2% a pretului.

Frank Riboud, Presedinte si CEO al Grupului Danone a afirmat:
„2009 marcheaza finalizarea a numeroase procese de imbunatatire pe care le-am implementat in ultimele 18-24 luni in scopul de a ne intari modelul si pentru a-l adapta la noul mediu. Printre procesele derulate se numara: schimbarea identitatii vizuale a companiei in Asia, intarirea structurii financiare, imbunatatirile tendintelor de categorie in segmentul apei si focusul asupra brandurilor globale in segmentul Baby si Medical. Nu au fost ocolite nici strategiile de relansare ale diviziei de lactate prin care s-a urmarit imbunatatirea competitivitatii brandurilor. Confruntarea cu un climat care, consideram ca si in 2010 va ramane la fel de provocator din multe puncte de vedere, va contribui la o intarire a companiei. Aceasta va fi pregatita sa obtina cat mai multe oportunitati din categoriile vizate. In 2009, cresterea vanzarilor organice s-a accelerat progresiv de la un trimestru la altul ajungand la 5,5% in Q4. Coeficientul de siguranta a continuat sa creasca in a doua jumatate a anului in timp ce fluxul de numerar si-a sporit valoarea cu 20% in 2009. Ne regasim in 2010 cu ambitia de a continua sa ne dezvoltam categoriile si de a intari brandurile, totodata vom incerca sa crestem pozitia competitiva si sa ne extindem fluxul numerar”.

In Europa, Danone a inregistrat vanzari de 8,960 milioane de euro, in scadere usoara cu 0,3% fata de 2008. Per ansamblu, divizia de lactate proaspete a fost cea mai profitabila inregistrand vanzari in 2009 de 8,555 milioane de euro, adica o crestere de 1,6% a vanzarilor comparabile.

Mihaita Stoian Director Executiv Adjunct Magazine DIANA, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Retailerul Magazine DIANA își consolidează echipa de top management
Magazine DIANA, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, l-a numit pe Mihăiță Stoian în funcția de...
Nicoleta Scarlat_Director de Vanzari Eisberg Romania, detalii despre evolutia companiei in 2024 pe www.revistaprogresiv.ro
Eisberg România a depășit pragul de afaceri de 100 milioane lei în 2024
Eisberg România, lider în producția de salate preambalate, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 18% atât în volumul de produse vândute, cât...
optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...