Daniela Sima preia conducerea marketingului la Selgros | Progresiv
Daniela Sima, Directorul de Achiziţii Food al Selgros Cash & Carry România, preia conducerea departamentului de marketing al reţelei. Ea o înlocuieşte în funcţie pe Pia Krauss care a decis să plece din companie pentru a se dedica unui proiect antreprenorial.
„După 14 ani de activitate în departamentul Achiziţii, a venit vremea unei noi provocări în cadrul aceleiaşi companii. Îmbrăţişez cu mare bucurie această nouă poziţie şi noile oportunităţi care se vor ivi. Toată experienţa acumulată în toţi aceşti ani şi toate proiectele desfăşurate până acum constituie o bază solidă pe care pot construi şi dezvolta în continuare imaginea companiei pe care o reprezint”, a declarat Daniela Sima. Ea face parte din echipa cu care reţeaua de origine germană Selgros şi-a făcut intrarea pe piaţa locală, în anul 2001.
Potrivit companiei, coordonarea departamentului de achiziţii Food a fost preluată de către Dorin Iordăchescu, Director Achiziţii & Marketing & Logistică şi Membru al Consiliului de Administraţie Selgros Cash&Carry România.
Reţeaua operează în prezent 19 magazine şi are o ţintă finală de expansiune de 21 de unităţi. Din 2011 şi până în prezent, aceasta şi-a direcţionat investiţiile în modernizarea magazinelor. Ultimele proiecte de remodelare au fost finalizate în această toamnă, în unităţile Selgros din Băneasa şi din cartierul bucureştean Berceni. Tot din 2011, compania Selgros Cash&Carry este deţinută integral de către grupul COOP, al doilea mare jucător din comerţul elveţian, care a preluat controlul acestui business de la Rewe Group Germania.