Daniela Sima preia conducerea marketingului la Selgros | Progresiv

Daniela Sima, Directorul de Achiziţii Food al Selgros Cash & Carry România, preia conducerea departamentului de marketing al reţelei. Ea o înlocuieşte în funcţie pe Pia Krauss care a decis să plece din companie pentru a se dedica unui proiect antreprenorial. Daniela Sima preia conducerea marketingului la Selgros

„După 14 ani de activitate în departamentul Achiziţii, a venit vremea unei noi provocări în cadrul aceleiaşi companii. Îmbrăţişez cu mare bucurie această nouă poziţie şi noile oportunităţi care se vor ivi. Toată experienţa acumulată în toţi aceşti ani şi toate proiectele desfăşurate până acum constituie o bază solidă pe care pot construi şi dezvolta în continuare imaginea companiei pe care o reprezint”, a declarat Daniela Sima. Ea face parte din echipa cu care reţeaua de origine germană Selgros şi-a făcut intrarea pe piaţa locală, în anul 2001.

Potrivit companiei, coordonarea departamentului de achiziţii Food a fost preluată de către Dorin Iordăchescu,  Director Achiziţii & Marketing & Logistică şi Membru al Consiliului de Administraţie Selgros Cash&Carry România.

Reţeaua operează în prezent 19 magazine şi are o ţintă finală de expansiune de 21 de unităţi. Din 2011 şi până în prezent, aceasta şi-a direcţionat investiţiile în modernizarea magazinelor. Ultimele proiecte de remodelare au fost finalizate în această toamnă, în unităţile Selgros din Băneasa şi din cartierul bucureştean Berceni. Tot din 2011, compania Selgros Cash&Carry este deţinută integral de către grupul COOP, al doilea mare jucător din comerţul elveţian, care a preluat controlul acestui business de la Rewe Group Germania.

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Plant-based, pe traseul transformării de la nișă la experiență senzorială în masă
După ritmul de creștere galopant al pieței de produse plant-based cu care producătorii s-au obișnuit în ultimii ani, 2024 ar putea fi definit...
Viorel Leca, gebruder weiss piata de transport. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Leca, Gebrüder Weiss: România nu este doar un punct de expansiune în regiune
Chiar dacă începutul anului a adus o scădere în traficul internațional și o contracție în consum, piața de transport a intrat pe un trend de...
Konstantinos Dontas, Director General Interstar Chim
Inovațiile, factor de creștere în strategia Interstar Chim
Cu o creștere importantă a rentabilității, datorată în principal inovațiilor la nivel de portofoliu și investițiilor în marketing,...
Casa del pan magazin specializat brutarie concept de magazin cu paine. paine in brutarie artizanala. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Casa del Pan, conceptul în care pâinea devine destinație
Construit în jurul unui produs care se găsește pe masa tuturor românilor, conceptul Casa del Pan este un exemplu foarte bun de cum poți crește...
Allan Anderson Virgil Iantu Nawaf Salameh JA.AR Single Malt Whisk
Alexandrion Group extinde portofoliul de whisky cu JA.AR Single Malt Whisky 
Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunță lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky. Acest produs este dedicat tinerilor...
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro
Lanțul de supermarketuri Billa va investi anul viitor pe piața din Bulgaria peste 31 de milioane de euro, mai mult de jumătate din buget fiind...