CROATIA: Lidl plans 40 million euros investment in 2016 | Progresiv

Discounter Lidl is planning to invest 40 million euros in its Croatian unit during 2016, following an investment of 35 million euros this year. CROATIA: Lidl plans 40 million euros investment in 2016

Speaking at a press conference, the CEO of Lidl Hrvatska, Boris Lukšić, said that this year's performance is on course to be better than last year, but he did not reveal any specific figures.

The retailer plans to continue opening new stores in Croatia, with two new outlets to be opened in Zaprešić and Zagreb by the end of the month, bringing the total to 88. However, Lidl does not expect to surpass the 100-store mark in 2016.

Separately, in an interview for German financial daily Handelsblatt, the CEO of Lidl, Sven Siedel, announced that the company plans to create its first stores in Serbia during 2016. (www.esmmagazine.com)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...