Cristina Miclea, noul Director de Marketing al companiei Albalact | Progresiv
Cristina Miclea a fost numita Director de Marketing al companiei Albalact Alba Iulia, dupa ce, timp de patru ani, a ocupat pozitia de brand manager pentru brandurile Fulga si Zuzu.
Aceasta are o experienta in marketing de mai bine de 10 ani dobandita in companii precum Sanex Cluj Napoca, MOL Romania, Bravo Group Import Export, A&D Pharma. S-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2006, ca brand manager. La Albalact, a coordonat numeroase campanii de imagine si promovare pentru Fulga si Zuzu, proiecte de cercetare pentru obiceiuri si atitudini de consum, activitati de lansare a unor produse noi. In perioada 2007 -2009, Cristina Miclea a contribuit la lansarea cu succes a noului ambalaj Fulga, a noii game de iaurturi de baut Zuzu, a gamei largite si imbunatatite - Fulga Bunatati cu Lapte si a noii game de iaurturi Fulga.
Cristina Miclea are 34 de ani si este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii Babes Bolyai din Cluj Napoca, cu specializare in marketing. Vorbeste fluent engleza si e pasionata de expeditii montane, calatorii si decoratiuni interioare.
Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in top 4 producatori de lactate din Romania in 2009. Albalact si-a castigat renumele de lider pe piata laptelui pasteurizat si UHT cu brandurile sale Zuzu si Fulga, cu respectarea standardelor europene de calitate, o politica de preturi competitiva, ambalaj modern si inovatie in laptele cu arome. Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum.





