Cristina Miclea, noul Director de Marketing al companiei Albalact | Progresiv

Cristina Miclea a fost numita Director de Marketing al companiei Albalact Alba Iulia, dupa ce, timp de patru ani, a ocupat pozitia de brand manager pentru brandurile Fulga si Zuzu. Cristina Miclea, noul Director de Marketing al companiei Albalact

Aceasta are o experienta in marketing de mai bine de 10 ani dobandita in companii precum Sanex Cluj Napoca, MOL Romania, Bravo Group Import Export, A&D Pharma. S-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2006, ca brand manager. La Albalact, a coordonat numeroase campanii de imagine si promovare pentru Fulga si Zuzu, proiecte de cercetare pentru obiceiuri si atitudini de consum, activitati de lansare a unor produse noi. In perioada 2007 -2009, Cristina Miclea a contribuit la lansarea cu succes a noului ambalaj Fulga, a noii game de iaurturi de baut Zuzu, a gamei largite si imbunatatite - Fulga Bunatati cu Lapte si a noii game de iaurturi Fulga.

Cristina Miclea are 34 de ani si este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii Babes Bolyai din Cluj Napoca, cu specializare in marketing. Vorbeste fluent engleza si e pasionata de expeditii montane, calatorii si decoratiuni interioare.

Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in top 4 producatori de lactate din Romania in 2009. Albalact si-a castigat renumele de lider pe piata laptelui pasteurizat si UHT cu brandurile sale Zuzu si Fulga, cu respectarea standardelor europene de calitate, o politica de preturi competitiva, ambalaj modern si inovatie in laptele cu arome. Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum.

Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...