Cristina Miclea, noul Director de Marketing al companiei Albalact | Progresiv

Cristina Miclea a fost numita Director de Marketing al companiei Albalact Alba Iulia, dupa ce, timp de patru ani, a ocupat pozitia de brand manager pentru brandurile Fulga si Zuzu. Cristina Miclea, noul Director de Marketing al companiei Albalact

Aceasta are o experienta in marketing de mai bine de 10 ani dobandita in companii precum Sanex Cluj Napoca, MOL Romania, Bravo Group Import Export, A&D Pharma. S-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2006, ca brand manager. La Albalact, a coordonat numeroase campanii de imagine si promovare pentru Fulga si Zuzu, proiecte de cercetare pentru obiceiuri si atitudini de consum, activitati de lansare a unor produse noi. In perioada 2007 -2009, Cristina Miclea a contribuit la lansarea cu succes a noului ambalaj Fulga, a noii game de iaurturi de baut Zuzu, a gamei largite si imbunatatite - Fulga Bunatati cu Lapte si a noii game de iaurturi Fulga.

Cristina Miclea are 34 de ani si este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii Babes Bolyai din Cluj Napoca, cu specializare in marketing. Vorbeste fluent engleza si e pasionata de expeditii montane, calatorii si decoratiuni interioare.

Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in top 4 producatori de lactate din Romania in 2009. Albalact si-a castigat renumele de lider pe piata laptelui pasteurizat si UHT cu brandurile sale Zuzu si Fulga, cu respectarea standardelor europene de calitate, o politica de preturi competitiva, ambalaj modern si inovatie in laptele cu arome. Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum.

Business afacere antreprenoriala Miedaria familia Negot sticla de mied antreprenor roman. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Din stup în pahar, traseul unui business creat din trei ingrediente: Miedăria
Cei cinci stupi de albine primiți drept cadou de nuntă au reprezentat punctul de pornire în aventura antreprenoriatului pentru familia Negoț cu...
Trenduri consumator comportamentul consumatorului in 2025 marcat de incertitudine, frica de inteligenta artificiala. vezi pe revistaprogresiv.ro
Consumatorul român, prins în spirala neîncrederii față de lideri
Trăim într-o lume din ce în ce mai polarizată, în care globalizarea, democrația și disparitățile economice influențează cursul lucrurilor....
Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de...
pret raft paine scumpire supermarket
ANPC vrea să oblige retailerii să afișeze adaosul comercial la raft, lângă preț
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vrea să oblige comercianții să afișeze la raft, lângă preț, și adaosul comercial...
Raluca Baldea si Alexandru Stancu Deloitte Romania 002
TVA intră oficial în era digitală. Ce măsuri prevede ViDA și care este impactul estimat?
Autoritățile europene au finalizat procesul de adoptare a inițiativei „TVA în Era Digitală” (VAT in Digital Age - ViDA) menită să...