Crestere de peste 23% pentru cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2011 | Progresiv

Compania clujeana Cosmetic Plant a raportat pentru anul 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 6,3 milioane de lei, reprezentand o crestere neta de 23,25% fata de 2010. Potrivit companiei, extinderea atat pe piata interna, cat si pe cea externa a ajutat substantial la atingerea acestor cifre. In 2011 exporturile au crescut cu aproape 300% fata de cele efectuate pe perioada anului 2010. Crestere de peste 23% pentru cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2011

De asemenea, in 2011 s-au facut pasi mari si in directia inovatiei, unde pot fi mentionate imbogatirea gamelor de produse si reimprospatarea ambalajelor, precum si crearea unor produse cu totul inovatoare pe piata romaneasca, Emulsiile pentru accelerarea bronzarii cu SPF 6 si 10. In plus, au fost adaugate 6 produse noi la doua dintre game. Toate acestea au beneficiat de actiuni sustinute cu campanii de comunicare targetate atat in reviste dedicate femeilor, cat si in mediul online.

Anul trecut a fost pentru Cosmetic Plant anul in care s-a pus un accent mai puternic si pe vanzarea si promovarea in mediul online. S-au alocat aproximativ 7,5 % din bugetul de marketing pentru promovarea in social media, iar vanzarile in online au crescut in medie, in 2011 fata de 2010 de 3,2 ori.

„In acest mod se schimba ponderea grupelor de varsta in targetul nostru si devenim mai atractivi pentru doamnele si domnisoarele mai tinere, in special din mediul urban, cu studii medii si superioare, obisnuite sa comunice atat in offline, cat si in online”, a delcarat Directorul Executiv al companiei, Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre producatorii importanti de produse cosmetice din Romania, luand nastere ca o afacere de familie la Cluj-Napoca, in 1991.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...