Crestere de peste 23% pentru cifra de afaceri a Cosmetic Plant in 2011 | Progresiv
Compania clujeana Cosmetic Plant a raportat pentru anul 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 6,3 milioane de lei, reprezentand o crestere neta de 23,25% fata de 2010. Potrivit companiei, extinderea atat pe piata interna, cat si pe cea externa a ajutat substantial la atingerea acestor cifre. In 2011 exporturile au crescut cu aproape 300% fata de cele efectuate pe perioada anului 2010.
De asemenea, in 2011 s-au facut pasi mari si in directia inovatiei, unde pot fi mentionate imbogatirea gamelor de produse si reimprospatarea ambalajelor, precum si crearea unor produse cu totul inovatoare pe piata romaneasca, Emulsiile pentru accelerarea bronzarii cu SPF 6 si 10. In plus, au fost adaugate 6 produse noi la doua dintre game. Toate acestea au beneficiat de actiuni sustinute cu campanii de comunicare targetate atat in reviste dedicate femeilor, cat si in mediul online.
Anul trecut a fost pentru Cosmetic Plant anul in care s-a pus un accent mai puternic si pe vanzarea si promovarea in mediul online. S-au alocat aproximativ 7,5 % din bugetul de marketing pentru promovarea in social media, iar vanzarile in online au crescut in medie, in 2011 fata de 2010 de 3,2 ori.
„In acest mod se schimba ponderea grupelor de varsta in targetul nostru si devenim mai atractivi pentru doamnele si domnisoarele mai tinere, in special din mediul urban, cu studii medii si superioare, obisnuite sa comunice atat in offline, cat si in online”, a delcarat Directorul Executiv al companiei, Susana Laszlo.
Cosmetic Plant este unul dintre producatorii importanti de produse cosmetice din Romania, luand nastere ca o afacere de familie la Cluj-Napoca, in 1991.





