Crestere de 18 % pentru URBB | Progresiv
United Romanian Breweries Bereprod si-a consolidat pozitia pe piata din Romania printr-o crestere volumica de 12% in 2008 comparativ cu anul 2007. Cresterea include atat vanzarile de bere cat si pe cele de bauturi racoritoare, dar din totalul vanzarilor inregistrate, vanzarile de bere au reprezentat 85%.
In contextul dificultatilor economice prognozate pentru anul 2009, oficialul companiei prevede incetinirea ritmului de crestere a pietei de bere, spunand ca, daca in anul 2008 aceasta a crescut cu 5% fata de anul precedent, pentru anul 2009 cresterea nu va depasi 3% pe fondul maturizarii pietei. Nu este exclusa pentru anul 2009 nici majorarea pretului la bere, acesta osciland, conform predictiilor oficialialilor URBB, intre 4-5 % din valoarea actuala.
Obiectivele companiei pentru anul 2009 sunt cresterea volumului de vanzari cu 9 % pentru divizia de bere si cu 37% pentru bauturile racoritoare, precum si cresterea ponderii bauturilor racoritoare in cifra de afaceri cu 20%. „In 2009 vom investi 7 milioane de euro, suma directionata catre noi investitii pentru imbutelierea bauturilor racoritoare, logistica si noi tehnologii”, declara Shachar Shaine, Presedinte URBB & Carlsrom Beverage.
URBB este al patrulea producator de bere de pe piata locala, printre marcile aflate in portofoliu numarandu-se: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guiness.