Crestere de 18 % pentru URBB | Progresiv

United Romanian Breweries Bereprod si-a consolidat pozitia pe piata din Romania printr-o crestere volumica de 12% in 2008 comparativ cu anul 2007. Cresterea include atat vanzarile de bere cat si pe cele de bauturi racoritoare, dar din totalul vanzarilor inregistrate, vanzarile de bere au reprezentat 85%. Crestere de 18 % pentru URBB

In contextul dificultatilor economice prognozate pentru anul 2009, oficialul companiei prevede incetinirea ritmului de crestere a pietei de bere, spunand ca, daca in anul 2008 aceasta a crescut cu 5% fata de anul precedent, pentru anul 2009 cresterea nu va depasi 3% pe fondul maturizarii pietei. Nu este exclusa pentru anul 2009 nici majorarea pretului la bere, acesta osciland, conform predictiilor oficialialilor URBB, intre 4-5 % din valoarea actuala.

Obiectivele companiei pentru anul 2009 sunt cresterea volumului de vanzari cu 9 % pentru divizia de bere si cu 37% pentru bauturile racoritoare, precum si cresterea ponderii bauturilor racoritoare in cifra de afaceri cu 20%. „In 2009 vom investi 7 milioane de euro, suma directionata catre noi investitii pentru imbutelierea bauturilor racoritoare, logistica si noi tehnologii”, declara Shachar Shaine, Presedinte URBB & Carlsrom Beverage.
URBB este al patrulea producator de bere de pe piata locala, printre marcile aflate in portofoliu numarandu-se: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guiness.

dezvoltare spatii moderne de retail, logistica si depozitare. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dezvoltările de spații logistice și industriale au revenit pe creștere în 2024
Dezvoltatorii au finalizat anul trecut peste 570.000 de metri pătrați de spații logistice și industriale, în creștere cu 27% față de 2024,...
Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...