Crestere de 10% pentru Top Brands Distribution | Progresiv

Top Brands Distribution, una dintre cele mai importante companii din Romania in domeniul distributiei bunurilor de larg consum, a inregistrat in primul trimestru al anului 2009 o cifra de afaceri cu aproximativ 10% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit rezultatelor preliminare ale firmei. Crestere de 10% pentru Top Brands Distribution

In primul trimestru al anului 2008, cifra de afaceri a Top Brands Distribution a fost de aproximativ 250 milioane lei.
Unul dintre factorii care au generat cresterea cifrei de afaceri este introducerea noilor accize la tutun. Un alt element il reprezinta schimbarile operate inca de la sfarsitul anului 2008 si care au implicat managementul, politica de costuri si vanzari. Acestea au facut ca profitul operational obtinut de companie in primul trimestru al acestui an sa inregistreze o crestere de aproximativ 70% fata de aceeasi perioada a anului 2008.


Conform declaratiilor reprezentantilor companiei, rezultatele obtinute sunt insa sub cele estimate. Profitul net al companiei a fost puternic afectat de celelalte costuri, precum cele de finantare.


Compania Top Brands Distribuition cu o experienta de peste 10 ani pe piata, are in prezent o retea de distributie in Bucuresti si in alte 18 judete si numara peste 20.000 de clienti.
Top Brands Distribution, parte a Grupului Top Brands impreuna cu Brands International numara peste 500 de angajati.

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...