Cora a vandut 7 tone de fructe de sezon in trei zile | Progresiv

Magazinele Cora au vandut, in trei zile,  aproape 7  tone de fructe de sezon (cirese, visine, zmeura, capsune, coacaze si afine) in cadrul Targului Fructelor de Sezon organizat week-endul trecut, in periaoda 27-29 iunie. Targul va avea loc si in primul weekend din luna iulie. Cora a vandut 7 tone de fructe de sezon in trei zile

Festivalul face parte din programul „Direct de la producator”, dezvoltat in ultimii ani de Cora Romania pentru a asigura vanzarea unor produse de foarte buna calitate, pentru a micsora numarul intermediarilor si al importurilor.

„Daca in 2011 lucram direct cu doar 7 producatori, in 2014 lucram direct cu 40 de producatori romani. In 2012, peste trei sferturi din legumele si fructele care se produc in Romania au venit direct de la producatori, iar anul trecut am ajuns la peste 90%. Impresia ca hypermarketurile nu vor sa cumpere de la producatorii locali si prefera sa importe este un mit cu totul si cu totul nefondat. Facem toate eforturile pentru a avea produse romanesti la raft, chiar daca acest lucru inseamna si, de multe ori, consilierea micilor producatori cu privire la sortare, ambalare, etichetare sau livrare. In perioada in care se produc in Romania fructe si legume, 100% din ceea ce vindem noi este romanesc”, a declarat intr-un comunicat Thierry Destailleur, Director General de exploatare al Cora Romania.

Programul „Direct de la producator”

Avantaje
-stabilirea de comun acord cu producatorii a cantitatilor de care Cora are nevoie asa incat acestia isi pot planifica mai bine productia si forta de munca
-reducerea numarului intermediarilor si al importurilor
-asigurarea calitatii constante a produselor
-consilierea producatorilor cu privire la dezvoltarea afacerii in vederea livrarii si catre alti comercianti (standarde calitative, calibrare, etichetare, transport)
-fidelizarea clientului care vede la raft produse romanesti

Dificultati
-multi producatori nu sunt organizati in structuri juridice si nu pot factura
-producatorii nu sunt grupati in asociatii asa incat sa poata livra constant cantitati mai mari si sortimente variate
-lipsa capacitatilor de stocare in conditii optime pentru a putea livra anumite produse si in afara sezonului

Cora, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, a deschis primul hypermarket in Romania in 2003 si are in prezent 12 magazine, atat in centre comerciale proprii, cat si in spatii inchiriate. Retailerul detine 4 magazine in Bucuresti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului si Sun Plaza) si 8 in provincie, la Ploiesti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...