Cora introduce serviciile PayPoint | Progresiv

PayPoint România a încheiat un acord de colaborare cu Cora România în urma căruia serviciile sale vor fi disponibile  în cele 12 hypermarketuri ale reţelei. Cora introduce serviciile PayPoint

Astfel, clienţii Cora pot efectua prin PayPoint o gamă largă de plăţi, precum cele pentru facturile de utilităţi, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu, asigurări şi rate, alături de operaţiuni de încărcare electronică.

Pentru a efectua o plată, consumatorii trebuie să se prezinte într-unul din cele 12 hypermarketuri Cora la punctul unde este marcată disponibilitatea serviciilor PayPoint, să comunice operatorului ce plată doresc să efectueze, iar acesta se va ocupa de tranzacţie şi de încasarea în numerar a banilor.

Consumatorii nu sunt condiţionaţi de achiziţionarea unor articole din magazine şi nu există comisioane pentru tranzacţionări, serviciul fiind gratuit. Toată operaţiunea se realizează rapid şi sigur, plata fiind confirmată prin eliberarea unei chitanţe cu toate detaliile tranzacţiei. Clienţii pot efectua tranzacţii 7 zile pe săptămână, în intervalul orar 08:00 – 22:00.

„Parteneriatul semnat cu Cora reprezintă un nou pas mare făcut de PayPoint în direcţia deservirii unui public cât mai numeros, din toată ţara, marcând totodată intrarea companiei pe segmentul hipermarket-urilor. Obiectivul nostru a fost şi va rămâne acela de a aduce servicii cât mai variate aproape de cât mai mulţi consumatori, iar acest acord de colaborare răspunde cu succes acestei promisiuni”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.

În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 8.500 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 85 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 74 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.

Prin intermediul PayPoint se pot face plăţi pentru:

  • utilităţi – GDF SUEZ Energy România, E.ON Gaz Distribuţie, E.ON Energie România, E.ON Moldova Distribuţie, Premier Energy, Congaz, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, Electrica Furnizare Transilvania Nord, Electrica Furnizare Transilvania Sud, Electrica Furnizare Muntenia Nord, E.ON Servicii Tehnice, Apa Nova Bucureşti, Apa Serv Valea Jiului, Activitatea Goscom, ApaVital Iaşi, Aquatim, CEZ Vânzare, Gaz Sud, Grup Dezvoltare Reţele, Wirom Gaz, Hargaz, Raja Constanţa, C.R.A.B., Apa Canal Ilfov, Compania de Apa Buzau, Hidro Prahova, Apa Nova Ploieşti, Salubris Iaşi, Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa, SC Vital SA, Nova ApaServ Botoşani, Apa Canal Sibiu, Harviz, Aquabis, Acet Suceava, SC Apa Târnavei Mari SA, Compania de Apă Oradea, ApaServ Neamţ, APAVIL, Tulcea Gaz, Gaz Vest, SEA Complet, Aquavas Barlad;
  • sectorul de telecomunicaţii şi comunicaţii prin cablu – Vodafone România, Telekom Romania Mobile, Orange România, Telekom Romania, UPC România, Akta TV, NextGen Communications, Radiocom, RCS & RDS, Idilis, NovaSat;
  • sectorul financiar-bancar – Allianz-Tiriac Asigurări, EOS KSI România, Garanti Credite de Consum, Patria Credit, UniCredit Consumer Financing, Campion Broker Asigurare, Top Factoring, Cetelem, KRUK, Vitas IFN, Maxygo Broker de Asigurare, Garanti Bank, Debt Collection Agency, Uniqa Asigurări;
  • sectorul cosmetică – Oriflame, Avon. 

PayPoint oferă, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toţi jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs (Telekom Romania Mobile, Orange, Vodafone, Indygen, Zapp), precum şi servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internaţional şi de Internet, printre care se numără Nobel şi Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint oferă servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplătite de tip DTH (Direct-To-Home).

PayPoint încasează sume şi în numele Scala Assistance, companie autorizată pentru emitere de roviniete, dar şi plăţi pentru facturile emise de Grupul BGS prin BGS Divizia de Securitate şi pentru biletele de avion emise de compania aeriana Blue Air.

Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permiţând astfel clienţilor să trimită sau să primească bani atât din afara ţării, cât şi de pe teritoriul României.

Comercianţii PayPoint oferă clienţilor lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăţi pe internet în mod sigur şi confortabil, prin semnarea unor parteneriate cu paysafecard şi Ukash.

Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...