Coop Italia opens ‘Supermarket of the Future’ in Milan | Progresiv

Coop Italia has opened what it has described as the ‘Supermarket of the Future’, building on the positive experience of the Future Food District at last year’s Milan Expo. Featuring technological innovation and interactivity, the store is located at Bicocca Village (Milan) and is a joint project with Coop Lombardia and Consorzio Nord Ovest. Coop Italia opens ‘Supermarket of the Future’ in Milan

The supermarket is spread over about 900 square metres, next to the catering area (FiorFood Cibo&Incontri) which covers an additional 200 square metres. The product offer consists of more than 6,000 items, with a substantial component of take away products and self-service for fresh products.

Among the services offered by the store are Coop Drive, offering consumers the possibility of ordering groceries online and collecting them after two hours.

The investment in the project amounts to 4.5 million euros. (www.esmmagazine.com)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...