Conferinta infoALIMENT, organizata pe 13-14 iunie la Poiana Brasov | Progresiv

Agentia infoALIMENT si revistele Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte vor organiza in perioada 13-14 iunie Conferinta Internationala infoALIMENT, ”Carne si lapte: Piata, Producator, Profitabilitate in contextul provocarilor actuale”, la Hotel Alpin din Poiana Brasov. Conferinta infoALIMENT, organizata pe 13-14 iunie la Poiana Brasov

Acesta este evenimentul de referinta al anului, in domeniul productiei si procesarii carnii si laptelui.
Parteneri de organizare sunt Asociatia Producatorilor de Carne de Porc din România si Asociatia Patronala Româna din Industria Laptelui, beneficiind de sprijinul companiei de consultanta McGuireWoods. Totodata, la nivel international, Conferinta Internationala infoALIMENT este sustinuta de DG Agri-Bruxelles, precum si de organizatii profesionale precum Arla Foods, Irish Dairy Board, American Farm School si EBLEX-BPEX.

La lucrari vor participa si reprezentanti ai MADR, APIA, ANSVSA si ANPC.
Conferinta isi va desfasura lucrarile atât in sedinte comune, cât si in cadrul unor workshop-uri tematice in care se vor dezbate teme strict punctuale. Astfel, in fiecare zi, vor avea loc câte 6 workshop-uri pentru fiecare domeniu in parte (carne si lapte), grupate la rândul lor pe câte trei categorii: ferme, producatori, servicii.
In cadrul programului infoTRIP, participantii vor efectua vizite de documentare in ferme si unitati de procesare din judetul Brasov, pentru a vedea la fata locului modul in care au fost organizate si dezvoltate afaceri de succes.

Adresându-se investitorilor, fermierilor, managerilor, specialistilor din sectoarele amintite, precum si sectoarelor adiacente, Conferinta Internationala infoALIMENT 2012 isi propune ca, la finalul sau, sa identifice solutii pentru depasirea provocarilor actuale, pentru consolidarea pietei, a activitatii producatorilor si a cresterii profitabilitatii acestora.

 Mai multe detalii pe www.conferinta.infoaliment.ro

 

Business afacere antreprenoriala Miedaria familia Negot sticla de mied antreprenor roman. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Din stup în pahar, traseul unui business creat din trei ingrediente: Miedăria
Cei cinci stupi de albine primiți drept cadou de nuntă au reprezentat punctul de pornire în aventura antreprenoriatului pentru familia Negoț cu...
Trenduri consumator comportamentul consumatorului in 2025 marcat de incertitudine, frica de inteligenta artificiala. vezi pe revistaprogresiv.ro
Consumatorul român, prins în spirala neîncrederii față de lideri
Trăim într-o lume din ce în ce mai polarizată, în care globalizarea, democrația și disparitățile economice influențează cursul lucrurilor....
Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de...
pret raft paine scumpire supermarket
ANPC vrea să oblige retailerii să afișeze adaosul comercial la raft, lângă preț
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor vrea să oblige comercianții să afișeze la raft, lângă preț, și adaosul comercial...
Raluca Baldea si Alexandru Stancu Deloitte Romania 002
TVA intră oficial în era digitală. Ce măsuri prevede ViDA și care este impactul estimat?
Autoritățile europene au finalizat procesul de adoptare a inițiativei „TVA în Era Digitală” (VAT in Digital Age - ViDA) menită să...