Competiţia Cel Mai Promiţător Brand Românesc şi-a desemnat câştigătorul | Progresiv

Marele titlu Cel Mai Promiţător Brand Românesc  este câştigat de INOVI - Intelligent Surface. Producătorul din Sibiu de info-desk-uri, mese şi podiumuri tactile va beneficia de un program de branding probono dezvoltat de echipa de specialişti de la Seed Consultants. Competiţia, aflată la cea de-a V-a ediţie, a atras anul acesta companii din industrii precum FMCG, IT, turism, dar şi fashion. Competiţia Cel Mai Promiţător Brand Românesc şi-a desemnat câştigătorul

Premiul s-a decernat în cadrul unui eveniment care a avut loc pe 14 octombrie, la hotel JW Marriott, în Bucureşti, unde s-au reunit companiile nominalizate, partenerii acestora, antreprenori şi reprezentanţi ai presei, care au testat şi degustat produsele participante.  Seed a reunit pe 14 octombrie la JW Marriott parteneri, clienţi, antreprenori care şi-au susţinut brandul şi au testat, admirat şi degustat produsele participante.

Din juriu au făcut parte nume sonore din agenţii internaţionale de consultanţă şi branding: Emma Beckmann – Country Director Landor Russia, Felix Stöckle – Managing Partner Prophet Berlin, Cristiana Ionescu – Fundraiser Founder Dreamcatchers, Roxana Iancu – Consumer Marketing Manager PPS HP Romania, Dan Tudoroiu – Digital Project Manager, Dochiţa Zenoveiov – Managing Director Seed Consultants.

“Ediţia a V-a este o confirmare că programul CMPBR este şi relevant şi consecvent pentru antreprenorul român; cele două atribute de bază ale brandingului. Este o platforma pe care o construim împreună cu IMM-urile de la an la an. Mă întreb cum va fi ediţia din 2050 – prezentări în 10D, holograme, comunicare 5.0, lansări realtime din Bucureşti pentru audienţa din New York sau Tokyo”, a declarat  Dochita Zenoveiov Managing Director, Seed Consultants.

Câştigătorii ediţiilor anterioare sunt: producătorul de produse farmaceutice Plantavorel producatorul de sosete Ciserom, Alexandria Librării si reteaua de magazine Animax. Pe viitor programul Cel Mai Promiţător Brand Românesc îşi propune anexarea de noi vectori care să ajute companiile româneşti în crearea coerentă a platformei lor de brand şi în creşterea vizibilităţii.

Printre clienţii agenţiei de branding Seed Consultants se numără branduri româneşti renumite precum: Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom, Aliphia, Austral, EcoKit, Volksbank, Silver Mountain, Altex si Media Galaxy. (http://identity.seed-consultants.ro)

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...