Ce aduce nou hypermarketul Carrefour Vulcan + GALERIE FOTO | Progresiv

Grupul Carrefour deschide, joi, in cartierul Rahova din Capitala cel de-al 26-lea hypermarket din Romania, Carrefour Vulcan, in cadrul centrului comercial Vulcan Value Center, dezvoltat de NEPI in urma unei investitii de 47 milioane euro. Ce aduce nou hypermarketul Carrefour Vulcan + GALERIE FOTO

Carrefour va mai deschide si in luna octombire un hypermarket la Targu Jiu, tot intr-un centru comercial dezvoltat de NEPI.

Situat pe Str. Mihail Sebastian,  Carrefour Vulcan este al noualea hypermarket Carrefour din Bucuresti. Magazinul are o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, o gama de aproximativ 50.000 de articole si 25 de case de marcat, fiind deservit de 320 de angajati.

Noul centru comercial Vulcan Value Center din care face parte hypermarketul Carrefour este lipit de magazinul Kaufland din cartierul Rahova. De altfel, piata bucuresteana a devenit tot mai aglomerata de hypermarketurile lanturilor internationale. Pe langa cele noua hypermarketuri Carrefour, in Bucuresti mai sunt sapte hypermarketuri Auchan, sapte Kaufland si patru operate de reteaua Cora.

Fata de magazinele deschise anterior, Carrefour Vulcan beneficiaza de echipamente care reduc consumul de energie electrica si a emisiilor de dioxid de carbon:
•    iluminarea prin LED-uri reduce consumul de energie electrica cu 35%.
•    sistemele de refrigerare reduc emisiile de dioxid de carbon cu peste 900 tone pe an.
•    caldura generata de sistemul de refrigerare este redirectionata catre spa?iile de depozitare anexe magazinelor, eliminand nevoia folosirii unor alte surse de energie.
•    zonele de depozitare marfa sunt echipate cu sisteme inteligente de iluminare care favorizeaza, pe timpul zilei, lumina naturala in detrimentul celei artificiale.

Grupul francez Carrefour este al doilea retailer la nivel mondial. In Romania, Carrefour detine 160 de magazine dintre care 26 hypermarketuri Carrefour, 80 supermarketuri Market, 47 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate rurale Contact, precum si un website comert online (www.carrefour-online.ro).

FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...