CBA vrea să ducă franciza Privat în 100 de locații până la finele anului | Progresiv
CBA Nord Vest este în plin proces de dezvoltare a francizei Privat destinată în special retailerilor din zona rurală, care numără în prezent 72 de magazine, planurile companiei fiind să atingă 100 de unități comerciale sub franciza Privat până la finalul anului.
Rețeaua Privat a fost înființată în 2013 și este al doilea brand al CBA Nord Vest, conceput pentru a franciza magazinele de format mic, între 40 – 120 metri pătrați, care nu îndeplinesc standardele de suprafață, sortimentație și rulaj al magazinelor CBA.
Aproximativ 70% din magazinele Privat sunt localizate în zona rurală. Unitățile sunt amplasate în nord-vestul României, în județele Satu Mare, Maramureș Sălaj, Bihor și Arad. În Ungaria, rețeaua Privat numără în jur de 1.200 de magazine.
“Având în vedere dezvoltarea marilor lanţuri de magazine, ajungând astăzi la peste 50% din retailul FMCG, în faţa cărora formele tradiţionale de comerţ pierd teren, scopul înfiinţării francizei a fost asocierea comercianţilor autohtoni, astfel încât să ajungă la un nivel similar cu retailerii internaţionali”, a declarat şeful serviciului de marketing şi comunicare, Beata Kovacs.
Programul CBA, cu 148 de magazine francizate, a fost lansta în România în 2002 şi îşi desfăşoară activitatea oferind magazinelor o alternativă în retail, achiziţii, imagine şi promoţii comune.