CBA Market Expo a adunat 45 de producatori la Satu Mare | Progresiv
A patra editie a targului – expozitie cu vanzare organizat de CBA a avut loc in data de 16 mai 2014 in Satu Mare, in incinta Pietei Rex (fostul hypermarket Interex) pe o suprafata de 1.600 mp.
Au fost prezenti ca expozanti 45 de producatori
• locali:
o Varga Quattro – produse de panificatie
o Santec – produse traditionale din carne
o Primalact – produse lactate
• romani:
o Scandia Romania
o Caroli Foods
o FrieslandCampina Romania
• externi
o Gunz - Austria
o Mokate - Polonia
o Hyza – Republica Ceha
o Szentkiralyi Asvanyviz – Ungaria
o Fosfa – R. Ceha
o Sole Mizo - Ungaria
Producatorii la acest eveniment au lansat oferte special si au oferit premii valoroase. Aceste premii au fost extrase pe toata durata targului si inmanate participantilor. Standurile au fost vizitate de catre societatile invitate, magazine francizate si alti parteneri importanti.
Dintre acestea enumeram: Barta Ati – Satu Mare, Edex – Carei, Nova Euro – Oradea, Nasti Com – Cluj, Euro Pan – Zalau, Elan Trio – Odorheu Secuiesc, Femnos – Marghita, Praxis – Pitesti.
Pentru a parafa cu succes incheierea expo CBA 2014, participantii au avut parte de un dineu si un program artistic.
Faptul ca numarul de participanti a fost semnificativ mai ridicat fata de anii precedent, contractele incheiate si schimbul eficient de informatii intre producator – retailer, au facut ca evenimentul sa aiba ecouri si in zone mai indepartate, unde CBA inca nu este prezent si de unde in urma acestei expozitii au sosit semnale de interes.
Despre CBA
Sistemul de franciza pentru retailul independent CBA, lansat in anul 2002 pe piata romaneasca, isi desfasoara activitatea prin implementarea modelului occidental de business in retailul traditional, oferind prin acesta, achizitii, imagine si promotii comune.
CBA Nord-Vest opereaza, de asemenea, un centru logistic de 6.500 mp. In portfoliul societatii se regasesc peste 3.000 de produse din care 700 reprezinta marci proprii sub brandul CBA.
Conceptul, care se bazeaza pe cooperarea comerciantilor traditionali, a pornit in 1992 din Ungaria, iar in prezent sub sigla CBA sunt inglobate un numar de peste 7.000 magazine in Europa Centrala si de Est. Pe plan international centrele, respectiv magazinele au identitate si aspect exterior, politica comerciala si strategie de marketing comune. Cea mai mare organizatie CBA este in continuare cea din Ungaria, cu peste 3.000 de magazine afiliate.





