Cateva cuvinte si despre noi | Progresiv

Am fost intrebata deunazi daca „scriem ceva despre criza“. Nu, nu scriem despre criza si in acelasi timp scriem tot timpul. De cand exista, Magazinul Progresiv n-a facut altceva decat sa scrie despre cum se fac lucrurile serios si responsabil, despre parghiile ce ajuta la eficientizarea afacerilor, despre cum fac altii lucrurile si ar trebui sa invatam de la ei. Adica n-a facut altceva decat sa scrie despre ce trebuie sa facem pentru a fi pregatiti si pentru perioade mai grele. Cine a inteles, probabil ca va depasi mai usor momentele dificile si va iesi din „criza“ mai intarit, mai consolidat. Asa se face ca tot anul am scris despre industrie si mai putin despre noi insine. Pana la urma, daca ne intrebati daca „scriem ceva despre criza“ inseamna ca ne creditati cu increderea ca suntem capabili sa avem pareri avizate, iar noi trebie sa demonstram. ªi o facem tot cu ajutorul dvs., cititorii nostri. Dvs. spuneti ca cititi un numar al revistei Magazinul Progresiv intre o jumatate de ora si doua ore, parcurgand peste jumatate din continutul ei. ªi, pe langa „adresant“, revista mai este citita de alti 2-3 colegi de serviciu. Cateva cuvinte si despre noi

Sunteti extrem de interesati de publicitatea din revista, pe care o folositi ca pe un instrument util si o sursa de informatie importanta pentru activitatea dvs. In egala masura apreciati analizele diverselor categorii de produse, articolele de comunicare in magazin, pe cele privind produsele noi si campaniile promotionale sau pe cele despre tendintele din alte piete. ªi, pentru a concluziona demonstratia, peste trei sferturi dintre dvs. spuneti ca ceea ce cititi in aceasta revisa va influenteaza in mare masura deciziile pe care le luati in activitatea dvs. zilnica.

La prima vedere, s-ar putea spune ca ne-am indeplinit misiunea. De fapt, ea de abia incepe. Anul 2009 inseamna incheierea primului deceniu de viata al revistei Progresiv si pasul in al 11-lea an de existenta. Sentimentul meu este ca momentul coincide cu trecerea unui prag important si pentru piata de bunuri de larg consum din Romania, si anume primii pasi spre maturizare, spre consolidare, fenomen grabit si de contextul economic pe care trebuie sa-l traversam.

Asa ca si misiunea noastra se contureaza si mai temeinic: sa contribuim la bunastarea comunitatii furnziorilor si comerciantilor de bunuri de larg consum, continuand, in acelasi timp, informarea acesteia, cu decenta si profesionalism, asa cum am facut intotdeauna. Pentru anul ce ni se asterne in fata, urarea noastra este promisiunea de a ramane langa dvs. aceiasi si in acelasi timp mai buni.  La Multi Ani  si vanzari in crestere!

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...