Cateva cuvinte si despre noi | Progresiv
Am fost intrebata deunazi daca „scriem ceva despre criza“. Nu, nu scriem despre criza si in acelasi timp scriem tot timpul. De cand exista, Magazinul Progresiv n-a facut altceva decat sa scrie despre cum se fac lucrurile serios si responsabil, despre parghiile ce ajuta la eficientizarea afacerilor, despre cum fac altii lucrurile si ar trebui sa invatam de la ei. Adica n-a facut altceva decat sa scrie despre ce trebuie sa facem pentru a fi pregatiti si pentru perioade mai grele. Cine a inteles, probabil ca va depasi mai usor momentele dificile si va iesi din „criza“ mai intarit, mai consolidat. Asa se face ca tot anul am scris despre industrie si mai putin despre noi insine. Pana la urma, daca ne intrebati daca „scriem ceva despre criza“ inseamna ca ne creditati cu increderea ca suntem capabili sa avem pareri avizate, iar noi trebie sa demonstram. ªi o facem tot cu ajutorul dvs., cititorii nostri. Dvs. spuneti ca cititi un numar al revistei Magazinul Progresiv intre o jumatate de ora si doua ore, parcurgand peste jumatate din continutul ei. ªi, pe langa „adresant“, revista mai este citita de alti 2-3 colegi de serviciu.
Sunteti extrem de interesati de publicitatea din revista, pe care o folositi ca pe un instrument util si o sursa de informatie importanta pentru activitatea dvs. In egala masura apreciati analizele diverselor categorii de produse, articolele de comunicare in magazin, pe cele privind produsele noi si campaniile promotionale sau pe cele despre tendintele din alte piete. ªi, pentru a concluziona demonstratia, peste trei sferturi dintre dvs. spuneti ca ceea ce cititi in aceasta revisa va influenteaza in mare masura deciziile pe care le luati in activitatea dvs. zilnica.
La prima vedere, s-ar putea spune ca ne-am indeplinit misiunea. De fapt, ea de abia incepe. Anul 2009 inseamna incheierea primului deceniu de viata al revistei Progresiv si pasul in al 11-lea an de existenta. Sentimentul meu este ca momentul coincide cu trecerea unui prag important si pentru piata de bunuri de larg consum din Romania, si anume primii pasi spre maturizare, spre consolidare, fenomen grabit si de contextul economic pe care trebuie sa-l traversam.
Asa ca si misiunea noastra se contureaza si mai temeinic: sa contribuim la bunastarea comunitatii furnziorilor si comerciantilor de bunuri de larg consum, continuand, in acelasi timp, informarea acesteia, cu decenta si profesionalism, asa cum am facut intotdeauna. Pentru anul ce ni se asterne in fata, urarea noastra este promisiunea de a ramane langa dvs. aceiasi si in acelasi timp mai buni. La Multi Ani si vanzari in crestere!