Carrefour vrea să-şi fidelizeze clienţii cu seturi de bijuterii | Progresiv
Carrefour România lansează un nou program de fidelizare şi aduce în hypermarketurile sale gama de bijuterii Selictis. Până la sfârşitul lunii ianuarie 2015, această gamă de bijuterii este disponibilă în rețeaua franceză la preţuri reduse cu până la 70% pentru cumpărături de minimum 100 lei pe un bon de casă.
„Deschidem sezonul cumpărăturilor de iarnă cu o gamă elegantă de bijuterii. Prin această nouă promoție poziționăm Carrefour drept o destinație de cumpărături completă, unde fiecare client își poate personaliza cadourile dorite, aflate pe lista de cumpărături de Crăciun. Inovaţia pe care o aduce colecţia Selictis constă în faptul că oferă consumatorului oportunitatea de a-şi crea propriile bijuterii, potrivite stilului și personalității sale. Astfel, Carrefour România pune la dispoziție o gamă de culori, materiale, inele și talismane din sticlă, metal sau cristale potrivite în realizarea de brățări sau coliere dintre cele mai diferite”, declară Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.
Carrefour România numără 166 de magazine fizice, dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 86 supermarketuri Market, 46 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact, precum și un site de comerț online: www.carrefour-online.ro.





