Carrefour vrea să-şi fidelizeze clienţii cu seturi de bijuterii | Progresiv

Carrefour România lansează un nou program de fidelizare şi aduce în hypermarketurile sale gama de bijuterii Selictis. Până la sfârşitul lunii ianuarie 2015, această gamă de bijuterii este disponibilă în rețeaua franceză la preţuri reduse cu până la 70% pentru cumpărături de minimum 100 lei pe un bon de casă.  Carrefour vrea să-şi fidelizeze clienţii cu seturi de bijuterii

„Deschidem sezonul cumpărăturilor de iarnă cu o gamă elegantă de bijuterii. Prin această nouă promoție poziționăm Carrefour drept o destinație de cumpărături completă, unde fiecare client își poate personaliza cadourile dorite, aflate pe lista de cumpărături de Crăciun. Inovaţia pe care o aduce colecţia Selictis constă în faptul că oferă consumatorului oportunitatea de  a-şi crea propriile bijuterii, potrivite stilului și personalității sale. Astfel, Carrefour România pune la dispoziție o gamă de culori, materiale, inele și talismane din sticlă, metal sau cristale potrivite în realizarea de brățări sau coliere dintre cele mai diferite”, declară Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.

Carrefour România  numără 166 de magazine fizice, dintre care 27 hypermarketuri Carrefour, 86 supermarketuri Market, 46 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact, precum și un site de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...