Carrefour unveils first organic store outside France | Progresiv

Carrefour has introduced its first organic store in Spain – dubbed Carrefour Bio – in the capital city. The sotre is sized at 140 sq m and lists over 1,800 products. Alongside the retailer's eponymous private label line, the store features organic brands. The assortment comprises ambient and chilled items; fresh produce; bulk dispensers; wines; and a snacking corner. The store is located in Malasaña, one of the trendiest district of Madrid. Carrefour unveils first organic store outside France

Carrefour has been one of the pioneers in developing an organic assortment – and its dedicated private label line Carrefour Bio has found its way onto shelves across Europe. It is only recently that a dedicated banner was introduced in France, where it operates around a dozen Carrefour Bio stores. It is an interesting development to see Carrefour is now bringing the chain into its second largest European country, Spain.

It feels like the retailer now has more room for experimentation, having recovered from crisis, with sales back in positive territory. This new concept echoes similar moves by the retailer, such as its premium supermarkets which it has piloted in Madrid and more recently Barcelona. Overall, Carrefour seems committed to being at the starting line as the Spanish organic segment looks set to take off. (www.retailytics.com)

Amenzi de până la 2 mil. lei pentru comercianții, distribuitorii sau procesatorii care nu reduc adaosurile comerciale
Guvernul ia în calcul să renunțe la măsura privind plafonarea adaosurilor comerciale pentru alimente
Guvernul intenționează să nu mai prelungească măsura prin care adaosurile comerciale erau plafonate în cazul alimentelor de bază, măsură în...
Grupul Ion Mos preia brandul Lucas Bites
Grupul Ion Moș preia brandul românesc Lucas Bites și marchează un nou pas în consolidarea portofoliului său
Grupul Ion Moș, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunță achiziția companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele...
Auchan a colectat 10.000 de litri de ulei alimentar uzat în 5 săptămâni
Auchan: Peste 1,6 milioane de litri de ulei uzat, colectați de la clienții din întreaga țară
Peste 1,3 milioane de români au adus uleiul uzat la Auchan și pentru 1,6 milioane de litri de ulei au fost transformați în biocombustibil,...
deschidere Magazin DIANA Tismana exterior
DIANA continuă investițiile în expansiune la nivelul județului Gorj
Rețeaua Magazine DIANA își continuă expansiune regională și, totodată, își consolidează prezența la nivelul județului Gorj prin...
Carrefour lansează un nou proiect care susține micii artizani locali. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour lansează un nou proiect care susține micii artizani locali
Carrefour România extinde rețeaua de peste 600 de producători ultra-locali, aflați la maximum 50 km de magazine, printr-un proiect care aduce noi...
back to school comenzi Glovo sezon 2025 1
Glovo: Instrumentele de scris, cele mai comandate produse ale sezonului
Instrumentele de scris, semnele de carte, agende și carnete, lămpi pentru citit și accesoriile de papetărie sunt cele mai comandate produse ale...