Carrefour Spania testeaza un outlet pentru produse nealimentare | Progresiv
Divizia spaniola a retailerului Carrefour testeaza conceptul de outlet (n.r. - spatiu in care sa fie vandute soldurile ramase inainte de lansarea de noi produse, la preturi mult mai mici) la unul din hypermarketurile sale din San Fernando de Henares, in provincia Madrid, scrie Planet Retail, citand publicatia spaniola Distribution Actualidad.
Outlet-ul este destinat exclusiv produselor nealimentare si, daca acest concept se va dovedi unul de succes, retailerul francez l-ar putea aplica si altor hypermarketuri pe care le opereaza in Spania, cele vizate fiind unitatile din Xirivella, Valencia si centrul comercial La Rosaleda din Malaga.
Aceasta lansare face parte din noua strategie a Carrefour de a investi in politica de preturi. Recent, tot in Spania, retailerul a introdus programul Plan65+, o initiativa prin care persoanele cu varsta de peste 65 de ani beneficiaza de o reducere de 4-8% a TVA-ului la produsele alimentare de baza.





