Carrefour România raportează creştere organică în T3 | Progresiv

România se numără printre puţinele pieţe europene care au adus grupului francez Carrefour o creştere organică a vânzărilor în trimestrul al treilea din 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar al retailerului publicat astăzi. Carrefour România raportează creştere organică în T3

Raportul nu precizează rata de creştere a vânzărilor în România, în schimb sunt menţionate cifre pentru alte pieţe din Europa: -4,8% în Italia, -1,2% în Spania şi +1,3% în Belgia – datele se referă la vânzările în termeni comparabili (like-for-like sales).

În Polonia, vânzările comparabile au stagnat în acest interval. Pe toate aceste pieţe, ritmul de declin al vânzărilor like-for-like a fost de 1,6% în T3, acestea fiind afectate de vremea nefavorabilă şi de scăderea conjuncturală semnificativă a preţurilor fructelor şi legumelor.

În Franţa, piaţă care aduce 40% din cifra de afaceri anuală a grupului, vânzările like-for-like au fost stabile în T3 (+0,2%), comparativ cu perioada similară din 2013. Pe segmentul hypermarketurilor a fost raportat un declin de 0,2%, tot în termeni comparabili.

Vânzările consolidate ale Carrefour, la nivel global, s-au majorat cu 2,8% în termeni comparabili în T3, până la 21,1 miliarde de euro, fiind susţinute puternic de dinamica pozitivă înregistrată pe pieţele emergente din America Latină: Argentina (+34,6%) şi Brazilia (+12,8%). În Asia, Carrefour a înregistrat scăderi de vânzări, expansiunea în China fiind singurul driver de creştere (generând +4,5% în T3).

În primele nouă luni, rata de creştere a afacerilor consolidate, la nivel global şi în termeni comparabili, a fost de 3,8%, comparativ cu perioada ianuarie-septembrie 2013.

 

Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...