Carrefour lanseaza franciza Contact pentru a intra in zona rurala. Cine sunt primii francizati | Progresiv
La mai putin de trei ani de la lansarea primei sale francize in Romania, Carrefour intra discret in zona rurala cu un nou concept de retail, Contact, dezvoltat tot in parteneriat cu antreprenori locali. Reteaua are deja 6 magazine, majoritatea fiind inaugurate in lunile aprilie-mai 2014.
Primii francizati Contact sunt retailerii Gincos din Fetesti (jud. Ialomita), Ulker Impex din Harsova (jud. Constanta), Prefix Invest din judetul Galati (2 magazine), Dinastyy din Harman (jud Brasov) si Viorica SRL din Mizil (jud Prahova).
Primele magazine Contact de pe piata locala au suprafete de vanzare cuprinse intre 65 mp si 365 mp.
Cum descrie retailerul conceptul de magazin Contact: “magazin de atractie, destinat zonelor periurbane si rurale, care joaca rolul "magazinului universal" de pe vremuri, cu sorimentatie larga, dar nu profunda” - potrivit precizarilor Andreei Mihai, directorul de marketing Carrefour Romania.
Conditiile de intrare in noua franciza sunt similare celor de intrare in reteaua Express, dupa cum a mentionat reprezentantul companiei. Dupa intrarea in retea, afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania.
In zona rurala, cea mai extinsa retea in franciza este in prezent LaDoiPasi, dezvoltata de catre Metro Cash&Carry.





