Carrefour Franta lanseaza o noua gama de cosmetice sub marca proprie | Progresiv

Retailerul Carrefour va introduce pe piata franceza o noua gama de cosmetice, lansate sub marca proprie “Les Cosmetiques Design Paris”, noteaza Planet Retail. Aceasta va inlocui gama Carrefour existenta la ora actuala, initial la sectiunea de cosmetica decorativa (in luna martie a acestui an) si apoi in categoria de produse pentru ingrijirea pielii si parului, respectiv articole de toaleta (in mai 2012). Carrefour Franta lanseaza o noua gama de cosmetice sub marca proprie

Sortimentatia va fi impartita in mai multe categorii de produse: Essentials (articole generale de toaleta), Nectar of Nature (o linie de 80 de produse de toaleta cu ingrediente naturale, din care 20 – certificate ca fiin organice), Hydra Science (produse pentru ingrijirea fetei), Age Science (produse anti-ageing), Kera Science Professional (produse pentru ingrijirea parului), Body Ultimate (produse de ingrijire a corpului, inspirate din practicile specifice bailor turcesti) si Pro’s (articole de cosmetica decorativa – machiaj).

Marie-Caroline Renault, Beauty Director in cadrul Carrefour International, a declarat ca “frumusetea nu este un lux, ci un drept”. In contextul acestei afirmatii, preturile practicate pentru produsele din noua gama variaza intre 1 si 12 euro.

Gama “Les Cosmetiques Design Paris” va fi disponibila in magazinele Carrefour din Italia, Spania si Belgia pana la sfarsitul anului, urmand ca in Asia si America de Sud sa fie aduse in 2013, respectiv, in 2014.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...