Carrefour Franta lanseaza o noua gama de cosmetice sub marca proprie | Progresiv
Retailerul Carrefour va introduce pe piata franceza o noua gama de cosmetice, lansate sub marca proprie “Les Cosmetiques Design Paris”, noteaza Planet Retail. Aceasta va inlocui gama Carrefour existenta la ora actuala, initial la sectiunea de cosmetica decorativa (in luna martie a acestui an) si apoi in categoria de produse pentru ingrijirea pielii si parului, respectiv articole de toaleta (in mai 2012).
Sortimentatia va fi impartita in mai multe categorii de produse: Essentials (articole generale de toaleta), Nectar of Nature (o linie de 80 de produse de toaleta cu ingrediente naturale, din care 20 – certificate ca fiin organice), Hydra Science (produse pentru ingrijirea fetei), Age Science (produse anti-ageing), Kera Science Professional (produse pentru ingrijirea parului), Body Ultimate (produse de ingrijire a corpului, inspirate din practicile specifice bailor turcesti) si Pro’s (articole de cosmetica decorativa – machiaj).
Marie-Caroline Renault, Beauty Director in cadrul Carrefour International, a declarat ca “frumusetea nu este un lux, ci un drept”. In contextul acestei afirmatii, preturile practicate pentru produsele din noua gama variaza intre 1 si 12 euro.
Gama “Les Cosmetiques Design Paris” va fi disponibila in magazinele Carrefour din Italia, Spania si Belgia pana la sfarsitul anului, urmand ca in Asia si America de Sud sa fie aduse in 2013, respectiv, in 2014.





