Carrefour France deploys virtual reality campaign in hypermarkets | Progresiv

Carrefour France has launched a marketing campaign that familiarizes shoppers with virtual reality (VR) products as part of its Carrefour Month multi-channel campaign. Carrefour France deploys virtual reality campaign in hypermarkets

The campaign takes place in all hypermarkets between 6th September and 3rd October 2016.

Shoppers can learn about VR glasses technology with 175,000 cardboard viewers priced at 3 euros each. Starting 4 October 2016 the view price changes to 10 euros each.

The campaign aims at informing shoppers on the promotions rolled out in stores and on carrefour.fr through their own VR glasses and VR smartphone app.

Using the dedicated app, customers learn about the applied promotions in hygiene and beauty products, grocery and natural products, hi-tech and multimedia products and household appliances.

During Carrefour Month, products are discounted up to 70% with the Carrefour Loyalty card and 80% for major brand items. (www.kantarretailiq.com)

angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...