Carrefour France to debut Sources standalone beauty banner | Progresiv

Carrefour France has announced the launch of a new banner dedicated to beauty, to be called Sources. The first store is scheduled to open on Wednesday, 2 October 2019 in Paris. The Sources assortment excludes about 80 ‘blacklisted’ substances including paraben, allergens, etc. indicating its target audience is health and wellness focused demographics. The retailer previously trialled beauty product areas at its hypermarkets. Carrefour France to debut Sources standalone beauty banner

The retailer is introducing a beauty banner in France at a time when the market is in decline and the competition from specialists like Sephora very strong. Casino revaled it was phasing out the last remaining stores of its Monop'Beauty banner in March 2019 in favour of a more nuanced offering in the form of "le drugstore parisien" inserts. (www.kantarretailiq.com)

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...