Carrefour deschide a treia unitate Supeco | Progresiv

Carrefour şi-a respectat planul de expansiune anunţat pentru conceptul Supeco şi a deschis joi 27 noiembrie, a treia unitate comercială, la Slatina. Supeco mai deţine două magazine în România, la Râmnicu Vâlcea şi Târgovişte, ambele inaugurate în această toamnă. Carrefour deschide a treia unitate Supeco

Noul magazin Supeco se află pe strada Crişa, nr. 31B, Slatina, într-un spaţiu în care a funcţionat până de curând bazarul Slatex.

Conceptul Supeco are un profil de discount, iar accentul la nivel de sortimentaţie este pus pe produsele de larg consum şi cele proaspete. Magazinele au o suprafaţă de vânzare între 1.500 – 2.000 mp şi o ofertă ce nu depăşeşte 7.000 de SKU-uri.

Cu o populaţie de circa 70 000 de locuitori, în Slatina mai funcţionează nouă unităţi comerciale aparţinând comerţului modern: Billa (2), Lidl (2), Profi (2), Carrefour Market, Penny Market şi Carrefour. 

Revista Progresiv este singura publicaţie care a vizitat un magazin Supeco, o analiză detaliată a conceptului, dar şi o galerie foto amplă puteţi găsi aici.
 

Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...