Carrefour deschide al noualea hypermarket din Capitala | Progresiv

Grupul Carrefour deschide, joi, in cartierul Rahova din Capitala cel de-al 26-lea hypermarket din Romania, Carrefour Vulcan, in cadrul centrului comercial Vulcan Value Center, dezvoltat de NEPI in urma unei investitii de 47 milioane euro. Carrefour deschide al noualea hypermarket din Capitala

Carrefour va mai deschide si in luna octombire un hypermarket la Targu Jiu, tot intr-un centru comercial dezvoltat de NEPI.

Situat pe Str. Mihail Sebastian,  Carrefour Vulcan este al noualea hypermarket Carrefour din Bucuresti. Magazinul are o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, o gama de aproximativ 50.000 de articole si 25 de case de marcat, fiind deservit de 320 de angajati.

Noul centru comercial Vulcan Value Center din care face parte hypermarketul Carrefour este lipit de magazinul Kaufland din cartierul Rahova. De altfel, piata bucuresteana a devenit tot mai aglomerata de hypermarketurile lanturilor internationale. Pe langa cele noua hypermarketuri Carrefour, in Bucuresti mai sunt sapte hypermarketuri Auchan, sapte Kaufland si patru operate de reteaua Cora.

Fata e magazinele deschise anterior, Carrefour Vulcan beneficiaza de echipamente care reduc consumul de energie electrica si a emisiilor de dioxid de carbon:
•    iluminarea prin LED-uri reduce consumul de energie electrica cu 35%.
•    sistemele de refrigerare reduc emisiile de dioxid de carbon cu peste 900 tone pe an.
•    caldura generata de sistemul de refrigerare este redirectionata catre spa?iile de depozitare anexe magazinelor, eliminand nevoia folosirii unor alte surse de energie.
•    zonele de depozitare marfa sunt echipate cu sisteme inteligente de iluminare care favorizeaza, pe timpul zilei, lumina naturala in detrimentul celei artificiale.

Grupul francez Carrefour este al doilea retailer la nivel mondial. In Romania, Carrefour detine 160 de magazine dintre care 26 hypermarketuri Carrefour', 80 supermarketuri Market, 47 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate rurale Contact, precum si un website comert online (www.carrefour-online.ro).

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...