Caroli Foods Group si Campofrio Food Group fuzioneaza | Progresiv

Caroli Foods Group si Campofrio Food Group au anuntat astazi semnarea acordurilor de fuziune a operatiunilor celor doua companii, in forma unui joint venture, in Romania si teritorii invecinate care includ Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina si Turcia. Caroli Foods Group si Campofrio Food Group fuzioneaza

Acest joint venture va crea cea mai mare companie de pe piata produselor din carne procesata din Romania, cu o cota de piata cumulata de peste 16% si o cifra de afaceri care depaseste 120 milioane de euro. In timp ce Romania va ramane principala piata de desfacere, noul joint venture intentioneaza sa isi dezvolte prezenta si in zona Europei de Sud-Est.

Acordul dintre Caroli Foods Group si Campofrio Food Group urmareste dezvoltarea eficienta a noii companii, prin utilizarea avantajelor competitive si a resurselor celor doua afaceri, precum si crearea de valoare adaugata. Noul joint-venture va opera sub denumirea de Caroli Foods Group.

Actiunile noii companii vor fi detinute in proportie de 51% de catre Caroli Foods Group si de 49% de catre Campofrio Food Group, care a achizitionat un pachet de actiuni in numerar pentru a detine participatia de 49% in cadrul noului joint venture.

Noul grup va avea un consiliu director format din cinci membrii, reprezentanti ai  Caroli Foods si Campofrio, care va fi prezidat  de Talal El-Solh. Haluk Akdemir, in prezent CEO al Caroli Foods, va deveni Chief Executive Officer al noului joint venture.

Tranzactia este supusa aprobarii de catre Consiliul Concurentei si altor proceduri care constituie o practica uzuala pentru acest tip de tranzactii.

Caroli Foodseste unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, ocupand locul doi. Grupul produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de Euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.).

Grupul are 1.300 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Cele doua fabrici de la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati, sunt certificate in vederea sigurantei alimentare. Grupul Caroli Foods este în principal format din companiile Caroli Prod 2000 SRL, Caroli Foods Group SRL, Caroli Brands SRL si Maestro Industries SRL.


Campofrio Food Group este liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. Compania are peste 250 milioane de consumatori si vanzari de 1.846 milioane euro in 2009. Pentru a satisface exigentele tuturor clientilor sai, Campofrio Food Group detine sapte companii care opereaza interdependent in cadrul grupului, ocupand  prima pozitie din punct de vedere al cotei de piata in Spania (Campofrio), Franta (Aoste), Portugalia (Nobre) si Olanda (Stegeman). De asemenea, detine cea de-a doua pozitie in Belgia (Imperial), o prezenta relevanta in Italia (Aoste) si are o importanta penetrare pe diverse segmente cu o inalta calitate in Germania (CFG Deutschland).

In urma realizarii noului joint venture cu compania Caroli Foods Group, pozitia Campofrio Food Group se va intari si pe piata din Romania. Grupul are 9.000 de angajati care activeaza in urmatoarele companii: Aoste, Campofrio, Nobre, Imperial, Stegeman, CFG Deutschland si Campofrio Romania.

optimism oameni de afaceri studiu EY global
Directorii generali, optimiști în privința perspectivelor de creștere în 2025
Directorii generali din lume se declară optimiști în privința creșterii în 2025, în pofida complexelor provocări geopolitice și...
România, al doilea cel mai mare beneficiar de noi proiecte de retail din Europa Centrală și de Est
Retailul modern din România, în plină expansiune
Piața de retail modern din România continuă să se extindă, contrar tendințelor de încetinire economică, susținută de un consum în...
Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...