Carlsberg sees mid-single-digit operating profit growth in 2020 | Progresiv

Danish brewer Carlsberg reported full-year sales broadly in line with expectations, helped by stronger sales in Asia, and said it expects to deliver mid-single-digit organic operating profit growth in 2020. Carlsberg sees mid-single-digit operating profit growth in 2020

The world's third-largest brewer said sales grew organically by 3.2% for the year to 65.9 billion Danish crowns (8.82 billion euros), just below the 66.1 billion expected by analysts in a poll compiled by Carlsberg.

Its price/mix, which indicates whether the company sold more of its expensive beer, was 3% for the full year of 2019.

“We’re pleased with our results in 2019”, commented CEO Cees ’t Hart. "We saw healthy top-line growth, strong margin improvement and strong cash flow. In recent years, we’ve strengthened our business considerably, and we’ll continue to execute on our SAIL’22 priorities and further reinforce our Funding the Journey culture to support long-term growth and value creation for shareholders”.

The brewer said sales in Asia grew organically by 12.3%, with a price/mix of 6% mainly driven by China, where sales grew 8% despite a slightly declining market.

Carlsberg said it will propose to increase its dividend by 17% to 21 crowns per share and initiate a share buy-back programme worth 5 billion crown in the next 12 months. (www.esmmagazine.com)

PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PlantExtrakt investește 800.000 de euro în extinderea capacității de producție
PlantExtrakt, unul dintre cei mai importanți jucători din piața produselor de îngrijire a sănătății de larg consum, va investi în acest an...
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Consumul global de vin s-a prăbușit la nivelul din 1961
Consumul de vin la nivel global a scăzut la cel mai mic nivel din 1961, respectiv 214.2 milioane de hectolitri, scrie esmmagazine.com. Acest...
Strategii eficiente pentru succes omnichannel, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Strategii eficiente pentru succes omnichannel: de la vizibilitate la execuție impecabilă
Într-o lume digitalizată, e-commerce-ul a devenit nu doar o oportunitate, ci o necesitate pentru retaileri și producători. Deși România se...
Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Magazin Euromarket Babeni_1, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Euromarket, retailerul care vrea să rescrie tiparele în comerțul independent
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală de retail, Euromarket alocă bugete cu șase zerouri pentru extinderea Euromarket 2.0, un...
paste 2025 produse traditionale
EY România: Calitatea și prețul domină deciziile de achiziție pentru sărbătorile de Paște
Într-un context marcat de inflație ridicată și instabilitate economică, preferințele consumatorilor români pentru cheltuielile legate de...