Campanie de fidelizare lansata de Real in parteneriat cu Luminarc | Progresiv
Pana pe data de 21 august 2013, clientii hypermarketurilor Real se vor beneficia de o reducere de 60% la achizitia gamei de pahare Luminarc Versailles, pe baza completarii unor carduri bonus primite la casele de marcat, in cadrul celei mai recente campanii de fidelizare a operatorului de hypermarketuri.
Pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in hipermarketurile Real din Romania, clientii persoane fizice vor primi cate un autocolant cu un punct bonust. Dupa adunarea a 10 de puncte bonus, clientii isi pot alege oricare dintre cele 6 seturi de cate 6 tipuri de pahare, plus un decantor de vin, care alcatuiesc gama Luminarc Versailles aflate in promotie (pahare pentru vinuri rosii sau albe, pentru sampanie, cognac sau alte tipuri de bauturi). Preturile promotionale ale seturilor de cate 6 pahare incep de la 19,99 lei.
„De-a lungul timpului, clientii s-au obisnuit cu campaniile noastre de fidelizare, foarte bine primite in magazine. Pentru noi, a fost dintotdeauna foarte important sa implementam aceste programe, prin care facem accesibile tuturor clientilor nostri game premium de produse, la preturi accesibile”, a spus Thierry Guillon-Verne, Director Comercial la real,- Hypermarket Romania.
Luminarc este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de vesela de sticla premium din lume. Paharele din gama Versailles sunt fabricate din sticla Kwarx, aceeasi care se foloseste pentru fabricarea paharelor de cristal.
In cadrul campaniilor de fidelizare anterioare, clientii real,- au beneficiat de preturi si reduceri substantiale pentru diverse alte produse premium: vase de bucatarie si cutite Thomas Rosenthal, electrocasnice Philips, produse de ingrijire personala Braun, genti de calatorie American Tourister, jucarii Paddington.