Campanie de fidelizare lansata de Real in parteneriat cu Luminarc | Progresiv

Pana pe data de 21 august 2013, clientii hypermarketurilor Real se vor beneficia de o reducere de 60% la achizitia gamei de pahare Luminarc Versailles, pe baza completarii unor carduri bonus primite la casele de marcat, in cadrul celei mai recente campanii de fidelizare a operatorului de hypermarketuri. Campanie de fidelizare lansata de Real in parteneriat cu Luminarc

Pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in hipermarketurile Real din Romania, clientii persoane fizice vor primi cate un autocolant cu un punct bonust. Dupa adunarea a 10 de puncte bonus, clientii isi pot alege oricare dintre cele 6 seturi de cate 6 tipuri de pahare, plus un decantor de vin, care alcatuiesc gama Luminarc Versailles aflate in promotie (pahare pentru vinuri rosii sau albe, pentru sampanie, cognac sau alte tipuri de bauturi). Preturile promotionale ale seturilor de cate 6 pahare incep de la 19,99 lei.

„De-a lungul timpului, clientii s-au obisnuit cu campaniile noastre de fidelizare, foarte bine primite in magazine. Pentru noi, a fost dintotdeauna foarte important sa implementam aceste programe, prin care facem accesibile tuturor clientilor nostri game premium de produse, la preturi accesibile”, a spus Thierry Guillon-Verne, Director Comercial la real,- Hypermarket Romania.

Luminarc este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de vesela de sticla premium din lume. Paharele din gama Versailles sunt fabricate din sticla Kwarx, aceeasi care se foloseste pentru fabricarea paharelor de cristal.

In cadrul campaniilor de fidelizare anterioare, clientii real,- au beneficiat de preturi si reduceri substantiale pentru diverse alte produse premium: vase de bucatarie si cutite Thomas Rosenthal, electrocasnice Philips, produse de ingrijire personala Braun, genti de calatorie American Tourister, jucarii Paddington.

Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl va extinde cu 20% ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile în sortiment
Lidl își consolidează angajamentul în ceea ce privește alimentația conștientă printr-o aliniere și mai consecventă a gamei sale de produse...
Boardul de Sustenabilitate
Coca-Cola HBC România investește 200.000 euro într-un program național în zona sustenabilității
Coca-Cola HBC România, prin platforma #DupăNoi, alături de Federația Fundațiile Comunitare din România, lansează Boardul de Sustenabilitate,...
PENNY_Odorheiu Secuiesc
PENNY România relochează magazinul din Odorheiu Secuiesc
PENNY România marchează începutul anului 2025 prin relocarea magazinului din Odorheiu Secuiesc într-un spațiu extins, situat pe strada...
La Cocoș intră pe piața din Brașov
La Cocoș investește 6 mil. euro în cel de-al patrulea magazin
La Cocoș, unul dintre cele mai dinamice lanțuri de hipermarketuri din România, va inaugura pe 24 ianuarie cel de-al patrulea magazin, în urma...
Belgin Bactali_CEO Cargus
CFO-ul Cargus, numit la conducerea companiei
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, anunță numirea lui Belgin Bactali la conducerea...
VIZUAL PARTENERI MEDIA re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025
re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics 2025 – Primul eveniment al anului pentru profesioniștii din retail, curierat și logistică
Business Review anunță organizarea celei de-a opta ediții a evenimentului re:Focus on Retail, eCommerce, Couriers & Logistics, care va avea...