Campania toamnei in METRO Cash & Carry Romania: „Cumparam cantitati mari pentru a iti oferi preturi mici” | Progresiv

METRO Cash & Carry Romania organizeaza o campanie cu premii consistente, ce pot fi castigate de catre clientii sai profesionisti care cumpara de minimum 100 Lei (fara TVA) pe o singura factura. Aceasta actiune se desfasoara in toate centrele de distributie METRO Cash & Carry si METRO Punct, din Romania, in perioada 7 – 20 octombrie 2010. Campania toamnei in METRO Cash & Carry Romania: „Cumparam cantitati mari pentru a iti oferi preturi mici”

Clientii participanti la campanie vor putea castiga:
•    4 autorisme Dacia Duster,
•    10 excursii, pentru doua persoane, in Republica Dominicana             (statiunea Punta Cana) cu Club Med, in perioada noiembrie – decembrie 2010,
•    20 de televizoare LCD Finlux,
•    20.000 vouchere de cumparaturi METRO cu o valoare unitara de 10 Lei (TVA inclus), precum si
•    20 vouchere a cate un curs la Centrele de Competenta METRO              (Centrul de Pregatire in Gastronomie si Centrul de Pregatire pentru Revanzatori).

In perioada 7-20 octombrie, pentru minim de cumparaturi de 100 Lei (fara TVA), clientii METRO vor putea fi castigatorii acestor premii.  Cu cat valoarea facturii este mai mare, cu atat numarul taloanelor de participare primite va fi mai mare.

Astfel, pentru cumparaturi intre 100,00 Lei (fara TVA) si 300,00 Lei (fara TVA), se va primi un singur talon de participare, pentru cumparaturi de la 300,01 Lei (fara TVA) la 600,00 Lei (fara TVA), clientii vor primi 2 taloane, in timp ce pentru fiecare factura a carei valoare este de peste 600,01 Lei (fara TVA), cumparatorii vor primi cate 3 taloane razuibile de participare. Pentru validare si pentru a obtine informatii detaliate despre intrarea in posesia premiilor inscriptionate pe taloanele castigatoare, participantul se va adresa personalului de la Departamentul Supraveghere Case din magazinul METRO Cash & Carry sau METRO Punct in care a efectuat achizitia de produse.
Regulamentul campaniei este disponibil in toate magazinele participante, precum si pe site-ul www.metro.ro. 

 

VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...