Campania promotionala "Competitia Nutriday" | Progresiv
Danone Romania anunta incheierea campaniei “Competitia Nutriday” in urma careia Lucian Tiberiu Josan, un tanar de doar 24 ani din Arad, a castigat marele premiu pus in joc: o Dacia Duster. Tanarul castigator a intrat in posesia premiului pe data de 10 august 2010 la sediul Danone Romania din Bucuresti, in prezenta intregii echipe organizatoare si a reprezentantilor Dacia Renault.
“Sunt foarte fericit ca am castigat! Imi doream foarte mult o masina, iar premiul campaniei Nutriday a fost foarte incitant. Am participat in aceasta campanie nu pentru premiile puse in joc, ci pentru faptul ca iaurtul este oricum alimentul pe care il consum zi de zi, atat eu cat si familia mea. Asa ca a fost foarte simplu pentru mine sa particip.” a declarat tanarul Josan zambind emotionat la volanul Daciei Duster.
Campania promotionala „Competitia Nutriday” s-a desfasurat la nivel national in perioada 17 mai – 11 iulie 2010. Inscrierea in campania promotionala s-a realizat prin trimiterea de SMS-uri sau direct pe site-ul promotiei www.competitianutriday.ro.
Pentru a se putea inscrie la concurs, participantii trebuiau sa cumpere minim 6 produse Danone Nutriday, si sa pastreze bonul fiscal precum si capacele produselor ca dovada a cumpararii.
In toata aceasta campanie, Nutriday a acordat 1106 premii de-a lungul a sapte extrageri saptamanale, fiecare a cate 158 premii. Castigatorii, care au fost din toate judetele tarii, s-au bucurat astfel, in fiecare saptamana, de 8 laptop-uri Dell, 30 de biciclete si 120 carti de bucate „Cu Jamie in Italia”.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai consumata marca de iaurt din Romania: 4 din 10 iaurturi simple vandute in Romania, sunt Nutriday. Gama include iaurturi natur, iaurturi de baut, sana, iaurturi cu fructe din lapte integral sau cu un continut redus de grasime, lapte proaspat de 1,5% grasime, adresandu-se, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2009 vanzari de 15 miliarde EURO.
DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane RON, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.