Campania promotionala "Competitia Nutriday" | Progresiv

Danone Romania anunta incheierea campaniei “Competitia Nutriday” in urma careia Lucian Tiberiu Josan, un tanar de doar 24 ani din Arad, a castigat marele premiu pus in joc: o Dacia Duster. Tanarul castigator a intrat in posesia premiului pe data de 10 august 2010 la sediul Danone Romania din Bucuresti, in prezenta intregii echipe organizatoare si a reprezentantilor Dacia Renault. Campania promotionala


“Sunt foarte fericit ca am castigat! Imi doream foarte mult o masina, iar premiul campaniei Nutriday a fost foarte incitant. Am participat in aceasta campanie nu pentru premiile puse in joc, ci pentru faptul ca iaurtul este oricum alimentul pe care il consum zi de zi, atat eu cat si familia mea. Asa ca a fost foarte simplu pentru mine sa particip.” a declarat tanarul Josan zambind emotionat la volanul Daciei Duster.

Campania promotionala „Competitia Nutriday” s-a desfasurat la nivel national in perioada 17 mai – 11 iulie 2010. Inscrierea in campania promotionala s-a realizat prin trimiterea de SMS-uri sau direct pe site-ul promotiei www.competitianutriday.ro.
Pentru a se putea inscrie la concurs, participantii trebuiau sa cumpere minim 6 produse Danone Nutriday, si sa pastreze bonul fiscal precum si capacele produselor ca dovada a cumpararii.
In toata aceasta campanie, Nutriday a acordat 1106 premii de-a lungul a sapte extrageri saptamanale, fiecare a cate 158 premii. Castigatorii, care au fost din toate judetele tarii, s-au bucurat astfel, in fiecare saptamana, de 8 laptop-uri Dell, 30 de biciclete si 120 carti de bucate „Cu Jamie in Italia”.

Nutriday este gama principala din portofoliul de produse Danone si, totodata, cea mai consumata marca de iaurt din Romania: 4 din 10 iaurturi simple vandute in Romania, sunt Nutriday. Gama include iaurturi natur, iaurturi de baut, sana, iaurturi cu fructe din lapte integral sau cu un continut redus de grasime, lapte proaspat de 1,5% grasime, adresandu-se, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
                                                                                   

Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2009 vanzari de 15 miliarde EURO.

DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane RON, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.


 

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
TaxEU Forum Bucureti
Află modificările fiscale aduse de noul an la TaxEU Forum București!
Companiile se confruntă cu noi provocări la început de 2025, ca urmare a noilor modificări legislative anunțate, ce determină efecte importante...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...