Brandurile de pe segmentul inferior de pret au pozitii de lider in categorie | Progresiv

Cu un volum al vanzarilor de 64,1% si o valoare de 65,5% pentru primii cinci jucatori, se poate vorbi despre o categorie fragmentata si instabila, in care pretul cantareste foarte mult in decizia de achizitie, tinand cont si ca primele doua branduri din categorie sunt pozitionate pe segmentul inferior de pret. Brandurile de pe segmentul inferior de pret au pozitii de lider in categorie

Primele cinci marci de vodca – Romulus (Trust LF), Scandic (Scandic Distilleries), Stalinskaya (Prodal), Sankt Petersburg (Sped Prod) si Kreskova (Alexandrion) au detinut putin peste jumatate din vanzarile in volum si valoare inregistrate in comertul din Romania, in perioada decembrie 2010- iulie 2011, potrivit datelor furnizate de compania de cercetare de piata Nielsen. Pozitia acestora pe piata de consum demonstreaza inca o data caracterul eterogen al categoriei, dar si potentialul de crestere pe care il au brandurile mai mici.

Magazinul alimentar s-a dovedit a fi cel mai important canal de vanzare pentru vodca in perioada decembrie 2010-iulie 2011, conform datelor de retail audit furnizate de Nielsen. Astfel, reprezentantele comertului traditional au inregistrat 72,9% din vanzarile in volum si 68,1% din cele in valoare din totalul vanzarilor in comert. In schimb, magazinele din retailul modern si-au atribuit 21,1% din vanzarile in volum si 24,8% din cele in valoare, la nivelul categoriei.

Categorii cu potential de asociere la raft:

  • bauturi alcoolice: vin, rom, gin, lichior, brandy, coniac etc
  • accesorii pentru servire: pahare, frapiera.

[click pentru marire]

Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța
Carrefour a anunțat că renunță la alte 39 de magazine din Franța, majoritatea hipermarketuri și supermarketuri care înregistrau pierderi, în...
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul
Piața muncii din România se confruntă la începutul anului cu o dinamică intensă, conform unui sondaj realizat de platforma online de recrutare...
Wolt finalizeaza preluarea Tazz. Ilustratie curieri Tazz si Wolt
Wolt finalizează achiziția Tazz și intră oficial pe piața din România
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, intră oficial pe piața din România după ce a finalizat...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...