Brandul Noroc se extinde in segmentul economic cu o bere cu continut ridicat de alcool | Progresiv

Compania Bergenbier, membra a grupului Starbev, continua procesul de reconstructie al marcii de bere Noroc, inceput in 2011, prin crearea extensiei de brand – Noroc Tare, pozitionat in categoria economic. Imaginea noului produs a fost creat de agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest. Brandul Noroc se extinde in segmentul economic cu o bere cu continut ridicat de alcool

Punctul de plecare pentru noul tip de ambalaj este elementul de diferentiere al noului sortiment de bere lansat de Bergenbier SA: continutul ridicat de alcool -  6,5% - si timpul mai indelungat de maturare pentru a obtine un gust mai plin.

“Designul de ambalaj creat de echipa Cocoon Group, a pus in evidenta acest element de diferentiere pastrand in acelasi timp esenta si valorile brandului Noroc, asa cum a fost relansat in anul 2011. Noroc Tare este o extensie de brand, dar cu o personalitate proprie exprimata in primul rand la nivel cromatic, accentuand atributele produsului: taria (continutul ridicat de alcool), ingredientele naturale, gustul plin. Am reusit sa construim la nivel vizual aceasta extensie de brand, folosind elemente de design definitorii, care subliniaza masculinitatea brandului Noroc Tare", declara Simona Straut, Managing Director Cocoon Group Bucharest.

Marko Njavro, Marketing Director Bergenbier S.A. adauga ca “Noroc Tare patrunde pe segmentul economic al pietei de bere intr-un moment oportun, conform statisticilor din piata. Succesul unui astfel de produs, este asigurat de un design de ambalaj care este in linie cu brandul-mama, dar care exprima clar atributele si caracteristicile acestuia".

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...