Borsec, prima poziţie în topul celor mai puternice branduri româneşti | Progresiv

Brandul de apă minerală Borsec ocupă pentru al cincilea an consecutiv prima poziţie în topul celor mai puternice 100 de branduri româneşti realizat de  compania de cercetare Unlock Market Research pentru Revista Biz. Următoarele locuri în clasament sunt deţinute tot de mărci din FMCG, respectiv Dero, Gerovital şi Dorna. În top 10 cele mai puternice branduri româneşti se află şi mărcile Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec şi Petrom. Borsec, prima poziţie în topul celor mai puternice branduri româneşti

În 2014 se remarcă faptul că segmentul “alimente” suferă mai mult decât în alţi ani, în special zona alimentelor procesate, carne, mezeluri sau băuturi răcoritoare carbogazoase. Acest fapt se datorează în principal orientării consumatorilor către produsele naturale. “Polarizarea naturalul e valoros, sinteticul e păgubos se aprofundează în 2014”, au precizat reprezentanţii revistei.

Revista Biz a lansat miercuri, 10 septembrie, în cadrul conferinţei BrandRo prima ediţie extinsă a topului mărcilor româneşti "100 cele mai puternice branduri româneşti", clasament ce are la bază un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

"Dacă acum cinci ani vorbeai despre branduri româneşti, interlocutorii întrebau miraţi dacă avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate şi nu ne păsa de ele. După cinci ani în care am promovat şi prezentat cele mai puternice 50 de branduri româneşti, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri româneşti puternice" a declarat Marta Uşurelu, Redactor Şef, revista Biz.
 

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...