Borsec, prima poziţie în topul celor mai puternice branduri româneşti | Progresiv
Brandul de apă minerală Borsec ocupă pentru al cincilea an consecutiv prima poziţie în topul celor mai puternice 100 de branduri româneşti realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru Revista Biz. Următoarele locuri în clasament sunt deţinute tot de mărci din FMCG, respectiv Dero, Gerovital şi Dorna. În top 10 cele mai puternice branduri româneşti se află şi mărcile Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec şi Petrom.
În 2014 se remarcă faptul că segmentul “alimente” suferă mai mult decât în alţi ani, în special zona alimentelor procesate, carne, mezeluri sau băuturi răcoritoare carbogazoase. Acest fapt se datorează în principal orientării consumatorilor către produsele naturale. “Polarizarea naturalul e valoros, sinteticul e păgubos se aprofundează în 2014”, au precizat reprezentanţii revistei.
Revista Biz a lansat miercuri, 10 septembrie, în cadrul conferinţei BrandRo prima ediţie extinsă a topului mărcilor româneşti "100 cele mai puternice branduri româneşti", clasament ce are la bază un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.
"Dacă acum cinci ani vorbeai despre branduri româneşti, interlocutorii întrebau miraţi dacă avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate şi nu ne păsa de ele. După cinci ani în care am promovat şi prezentat cele mai puternice 50 de branduri româneşti, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri româneşti puternice" a declarat Marta Uşurelu, Redactor Şef, revista Biz.





