Bilanţul deschiderilor în comerţul modern în luna octombrie | Progresiv

În luna octombrie, reţelele internaţionale şi-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 29 de unităţi comerciale. Prima poziţie în topul celor mai activi retaileri este ocupată de Mega Image, care a deschis 10 magazine. Pe locul al doilea se situează Profi cu 8 unităţi inaugurate, iar poziţia a treia este ocupată de Carrefour care a deschis 6 noi locaţii. De asemenea, Penny şi Kaufland au inaugurat câte două unităţi, iar Lidl a bifat o nouă deschidere. Bilanţul deschiderilor în comerţul modern în luna octombrie

Dintre cele 10 unităţi deschise de Mega Image, 8 aparţin segmentului de proximitate Shop&Go, iar 2 sunt supermarketuri Mega Image. Cu aceste deschideri, numărul total al unităţilor operate de retailerul belgian a ajuns la 360 de unităţi.

Profi, reţeaua controlată de fondul de investiţii Enterprise Investors,  a inaugurat 8 magazine, 4 în formatul de proximitate Profi City şi 4 în format standard, deschizând primele sale unităţi din Rupea şi Ţăndărei. Cu aceste inaugurări, Profi a ajuns la 258 de unităţi comerciale.

Carrefour şi-a continuat planurile de expansiune şi a inaugurat în luna octombrie un hypermarket şi 4 supermarketuri. Carrefour Târgu Jiu a fost deschis în centrul comercial Shopping City Târgu Jiu dezvoltat de NEPI. Cele patru supermarketuri au fost deschide în Drobeta-Turnu Severin, Bucureşti, Alba-Iulia şi Buzău, reţeaua Carrefour Market ajungând la 85 de unităţi. În urma acestor deschideri, Carrefour a atins pragul de 166 de magazine. De asemenea, Carrefour a inaugurat la Târgovişte al doilea magazin sub brandul Supeco.

Penny a deschis două magazine în luna octombrie, la Zalău şi Bistriţa, ajungând la 153 de unităţi comerciale operate la nivel naţional.

Kaufland a inaugurat două hypermarketuri, unul în Capitală şi unul în Oradea, numărul unităţilor din reţea fiind de 98. Lidl a bifat o nouă locaţie în Târgovişte, reţeaua sa din România însumând în prezent 181 de unităţi.

Accesaţi platforma www.universulderetail.ro pentru a urmări în timp real, gratuit, expansiunea retailerilor internaţionali în România. De asemenea, pentru analize mai detaliate puteţi accesa aplicaţia interactivă IKA România: www.ika.magazinulprogresiv.ro.
 

Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...