Berea se afla in topul preferintelor romanilor pentru masa de Craciun | Progresiv

Conform unui sondaj realizat la solicitarea Tuborg Romania in perioada 3-5 noiembrie, berea este una dintre bauturile cel mai des cumparate in perioada sarbatorilor de iarna, alaturi de apa si sucuri. Astfel, conform cercetarii la care au raspuns peste 1.400 de persoane, pe lista de cumparaturi pentru masa de Craciun a romanilor se regasesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerala (21,75 %) si bere (18,87%). Berea se afla in topul preferintelor romanilor pentru masa de Craciun

Cercetarea a fost realizata cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg Romania, cu ocazia lansarii pe plan local a editiei limitate de sarbatori Tuborg Christmas Brew. In cadrul acestei cercetari,  o treime din barbatii romani au declarat ca beau Tuborg Chrismas Brew cel putin o data in perioada Craciunului, in timp ce mai bine de 20% dintre ei au sustinut ca sunt consumatori frecventi ai acestei editii speciale (cel putin o data pe saptamana in perioada sarbatorilor de iarna).

„Daca acum 12 ani parea un gest curajos sa aducem pe piata din Romania Tuborg Christmas Brew, cercetarea realizata aceste zile ne demonstreaza ca in acest timp, am reusit sa dezvoltam preferintele consumatorului roman pentru acest tip de produs si ca acesta a inceput sa asocieze perioada sarbatorilor de iarna cu Tuborg Christmas Brew. Aceasta cercetare ne bucura nespus, pentru ca ne-am dat seama ca suntem prezenti pe lista preferintelor romanilor in perioada sarbatorilor de iarna, unul dintre cel mai festive momente din an” a declarat Doron Zilberstein (Vice Presedinte Marketing, United Romanian Breweries Bereprod - URBB).

Sursa: iVox.ro

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si recent, pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde in exclusivitate marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny (importate), marca Granini pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate, precum si recent lansata marca de apa minerala Bilbor.

Retailul rămâne domeniul cu cele mai multe poziții deschise pentru candidații fără studii superioare. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Retailul, domeniul cu cele mai multe poziții deschise pentru candidații fără studii superioare
Peste șase milioane de aplicări au fost înregistrate anul acesta din partea candidaților care nu au studii superioare și care se încadrează...
Kaufland inaugureaza un nou magazin in Aiud, judetul Alba
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide un magazin în Aiud
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide un magazin în municipiul Aiud, județul Alba. Situat pe strada...
PENNY inaugurare magazin in Targu Ocna
PENNY deschide un nou magazin în Târgu Ocna și ajunge la o rețea națională de 429 de locații
PENNY continuă extinderea rețelei sale de magazine la nivel național și inaugurează o nouă locație în Târgu Ocna, județul Bacău, pe Str....
Andrei Brinzea Partner Business Development Cushman Wakefield Echinox
Investițiile în energie verde și materii prime critice, elemente cheie pentru piața logistică și industrială
Cererea pentru spații industriale și logistice în Europa, inclusiv România, va crește semnificativ în următorii ani, impulsionată de...
ecommerce & digital plati online digitale
Studiu: Românii își planifică tot mai atent cumpărăturile, compară prețuri și urmăresc reducerile
Patru din zece români caută și urmăresc promoțiile direct prin intermediul aplicațiilor sau site-urilor care au cataloage digitale, arată un...
Sustenlandia CEO Forum editia a II-a 2025
SUSTENLANDIA CEO FORUM 2025. Insider de pe Wall Street va dezbate la București viitorul capitalismului
Tariq Fancy, fost director global de investiții sustenabile la BlackRock, cel mai mare administrator de active din lume, va fi prezent pentru prima...